fryzjer bylo tysiace razy

1. Data: 2003-05-26 21:12:25

Temat: fryzjer bylo tysiace razy
Od: "KaRoLa" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
wiem nuzacy temat, ale licze na cierpliwosc
ale przegrzebalam archiwum i nei znalazlam [ pewnie dlatego ze nei umiem
szukac ] ;>
ale do zreczy
nei zna ktoras z Was
zakladu w Krakowei gdzie dobrze farbuja, maja wyczucie itp
i zeby np przy okazji dobra trwala robili bo tacy sie znaja na wlosach
kreconych i im krzywdy nie zrobia :-)
Pozdrawiam
K.

1. Data: 2003-05-26 21:34:56

Temat: Re: fryzjer bylo tysiace razy
Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik KaRoLa napisał:
> [...]
> zakladu w Krakowei gdzie dobrze farbuja, maja wyczucie itp
> i zeby np przy okazji dobra trwala robili bo tacy sie znaja na wlosach

Cegielniana 24, tanio i solidnie, zawsze jak jestem w
Krakowie chodze tam.

--
Pozdrawiam <- walkie! ->
http://walkie.cegla.art.pl

1. Data: 2003-05-27 07:20:37

Od: "Kania" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"KaRoLa" <c...@t...pl> wrote in message
> [...]
> zakladu w Krakowei gdzie dobrze farbuja, maja wyczucie itp
> i zeby np przy okazji dobra trwala robili bo tacy sie znaja na wlosach

Siemiradzkiego, salon Welli (na przeciwko policji), pytaj o p. Kasie

Kania

1. Data: 2003-05-27 08:27:25

Od: "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> nei zna ktoras z Was
> zakladu w Krakowei gdzie dobrze farbuja, maja wyczucie itp
Farbowanie - tylko u Anki Bobuli w Fabryce Urody na Kalwaryjskiej.
Mistrzyni pędzla! :)
Służę namiarami, koleżanki mogą dać referencje ;)
Magda

Przyrząd do masażu Cellesse
sztuczne paznokcie - gdzie w warszawie?
Fryzura