fryzjer, stylista (wrocław) CENY???

1. Data: 2005-07-26 16:30:17

Temat: fryzjer, stylista (wrocław) CENY???
Od: "lamia_" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie

Z drżącą ręką szukam fryzjera stylisty (dobrego i cudnego), który zmieni mi
fryzurę, która jest na mojej głowie od prawie 4 lat. :) Przeszukałam google
:) znalazłam kilka adresów. Tylko oczywiście na ich stronkach nie ma cen, a
to jedna z ważniejszych kwestii :) Mogłybyście mi pomóc? :) Wypatrzyłam
Okiła, Broadwaystudio i papilator (o tym pierwszy raz w życiu słyszę). :)
Ile bym musiała zapłacić na ścięcie włosów (mam pomysł, ale nie jestem do
niego przekonana i chyba nie jest to pomysł idealny, więc porada by się
przydała), lekkie pasemka uf.. i to tyle. :) :) :)

Pozdrawiam

Lamia_
(z kiepskawą fryzurką)

--
"Piekne kobiety zostawmy mezczyznom bez wyobrazni"

1. Data: 2005-07-26 20:36:13

Temat: Re: fryzjer, stylista (wrocław) CENY???
Od: "misiczka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lamia_" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witajcie
>
> Z drżącą ręką szukam fryzjera stylisty (dobrego i cudnego),

Polecałam wiele razy panią Izę Tuchowską z "Saloniku fryzjerskiego" w
Rynku.
Wpisz w google misiczka+salonik+Iza to na pewno znajdziesz.

--
pozdrawiam, misiczka

"Kobiety są tak trudne do przejrzenia,
ponieważ każda z nich stanowi wyjątek od reguły"
Vittorio de Sica

1. Data: 2005-07-26 21:53:34

Od: "Morrigan" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> :) znalazłam kilka adresów. Tylko oczywiście na ich stronkach nie ma cen,
> to jedna z ważniejszych kwestii :) Mogłybyście mi pomóc? :)

Polecam 'Noemi' na pl. Muzealnym 15(Sylwia Drozda), tel. 341 28 78, Sylwia
jest odwazna (dobra i cudna jak najbardziej tez), lubi ciekawe fryzury, a od
czasu, kiedy oddalam jej swoje wlosy skonczyly sie czasy wkladania glowy pod
prysznic po powrocie od fryzjera. Zawsze wychodze od niej pozytywnie
naladowana i gapie sie na siebie w witrynach ;) Ceny ma rozsadne, tylko
trzeba sie sporo wczesniej umowic, bo jest bardzo oblegana, ale naprawde
warto poczekac:)

I witam sie wychodzac z lurking mode;)
Atena Smolińska

"If you're not dancing, you're wasting your feet."

1. Data: 2005-07-26 21:55:18

Od: "misiczka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Morrigan" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Atena Smolińska

To pomyłka, czy naprawdę nosisz tak oryginalne imię?

--
pozdrawiam, misiczka z oryginalnym ;-)

Czasami myślę, że Bóg tworząc człowieka,
przecenił nieco swoje zdolności (O. Wilde)
http://www.misiczka.com

1. Data: 2005-07-27 09:15:30

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

misiczka wrote:

> To pomyłka, czy naprawdę nosisz tak oryginalne imię?

Ja znalam kiedys jedna Andromede (corke astronoma zreszta). Super :-)

D.
--
Koniec kazdego nurkowania to sytuacja awaryjna. |
Inaczej kto by chcial wychodzic z wody ? | (c) Konrad Dubiel

1. Data: 2005-07-27 09:21:32

Od: "Morrigan" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "misiczka" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> To pomyłka, czy naprawdę nosisz tak oryginalne imię?

Nosze, ale to nie fanaberia rodzicow, a raczej podkreslenie pochodzenia
mojej mamy i, dzieki Bogu, nie dali mi na imie Panajiota czy Kaliopi ;>

Pozdrawiam,
Atena

1. Data: 2005-07-27 09:36:08

Temat: [OT]Re: fryzjer, stylista (wrocław) CENY???
Od: "misiczka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nosze, ale to nie fanaberia rodzicow, a raczej podkreslenie pochodzenia
> mojej mamy i, dzieki Bogu, nie dali mi na imie Panajiota czy Kaliopi ;>

Pewnie by im nie pozwolili w Urzędzie ;-)
Ja mam na imię Lesława :)

--
pozdrawiam, misiczka

Posiadanie dzieci nie czyni z nas jeszcze rodziców,
podobnie jak nie stajemy się pianistami,
tylko dlatego, że mamy w domu fortepian
http://www.misiczka.com

1. Data: 2005-07-27 14:03:41

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to środa, 27 lipca 2005 11:15 użytkownik
Dunia, sącząc kawkę, wyklepał:

> Ja znalam kiedys jedna Andromede (corke astronoma zreszta). Super :-)
>
> D.
No to moze chodzi o moja siostre? :) Na drugie ma Andromeda i jest corka
astronoma. Ja tez mam drugie kosmiczne :)

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2005-07-27 14:11:57

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszyzna" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> Ja tez mam drugie kosmiczne :)

Pochwal się, pochwal!

Maja
(bez drugiego imienia, ale za to z pierwszym wystarczająco egzotycznym)

1. Data: 2005-07-27 14:16:33

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A, jeszcze mój mąż stwierdził, że skoro on jest elektronikiem, to córka
będzie Anoda :D.

M.

Kosmetyczka dla laika ;-)
tipsy...z czym to sie je...?