fryzjer topowy w Krakowie! :)

1. Data: 2003-10-10 14:28:59

Temat: fryzjer topowy w Krakowie! :)
Od: "Agalay" <a...@g...plUSUNTO> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
jakis czas temu polecany byl NEO, czesc miala przychylny stosunek, czesc nie
byla zadowolona...
Bylam w neo raz, w sumie to wyszlam nawet zadowolona, potem chodzilam na
sw.Tomasza, tez bylam zadowolona ale wszedzie strzyga TAK SAMO!
Cos mi sie przewinelo na temat "fabryki fryzur"? Jakie sa teraz zdania o tym
miejscu?
Mam wlosy za ramiona, zalezy mi na jakiejs ladnej asymetrycznej fryzurce,
nie wymagajacej ukladania:) Czy gdzies jest w Krakowie fryzjer ktory
dobierze fryzure DO MNIE a nie wg. szkolenia na ktorym byl- zrobi ze mnie
wiekszosc krakowienek?!
Podsumowujac: gdzie sie teraz strzyzecie???
Cena w sumie nie gra roli bo wszedzie sa raczej zblizone:)
Pozdrawiam i czekam na wybor topowego fryzjera;)

--
==
---- www.dzwoneczki.30.pl

1. Data: 2003-10-11 08:34:28

Temat: Re: fryzjer topowy w Krakowie! :)
Od: "Ani" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pozdrawiam i czekam na wybor topowego fryzjera;)

Dołączam sie do prośby bo po porannym zerknieciu do lustra stwierdzam, ze
"NIE! TAK DALEJ BYĆ NIE MOŻE!" :(
czyli coś muszę z tymi włosami zrobić.

Ani

1. Data: 2003-10-11 08:55:37

Od: "Ania S." <askorek<nospam>@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja chodzę do salonu fryzjerskiego "Kaja" na ul. Brogi 13.
Jest tam rewelacyjna fryzjerka, p.Renata. Dobiera właśnie fryzukę do osoby.
Potrafi świetnie doradzić. Jest profesjonalistką. Mam do niej pełne zaufanie
w tym względzie. Ceny umiarkowane. Naprawdę gorąco polecam!!!
Pozdrawiam! Ania S.

1. Data: 2003-10-11 10:52:20

Od: "Izis_" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

poraz kolejny polecam salon Welli na Pilsudzkiego i fryzjera Grzesia.

Izis_

1. Data: 2003-10-12 20:48:27

Od: "Stella" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja polecam Studio Fryzur na ul. Borsuczej 20 i fryzjera Rafala. Naprawde
potrafi dobrac fryzurke i kolor do twarzy. Scinalam dlugie wlosy na bardzo
krotkie nie dokonca wiedzac czego chce, wiec musialam miec pewnosc. Fruyzjer
byl z polecenia. Niestety przyjemnosc samego sciecia kosztowala 135 zl, ale
jesli chodzi o dobor to warto. Teraz po prostu wybralam tanszego fryzjera,
ale wiem dokladnie jaki ma byc efekt koncowy. Oczywiscie nie to samo ciecie,
ale 1/4 ceny. Obecnie chodze do p.Iwony w carefurze na zakopiance w
gabrielu.
A telefon na borsucza to 267-10-73 (czynne do 20, przecznica od Brozka)

pozdrawiam
stella

1. Data: 2003-10-13 15:00:04

Od: "Agalay" <a...@g...plUSUNTO> szukaj wiadomości tego autora

>Niestety przyjemnosc samego sciecia kosztowala 135zl

a pamietasz moze ile balejaz itp? To jest jakis salon?
Cena dosc wysoka, ale skoro takie efekty!
Dzieki :) i pozdrawiam

1. Data: 2003-10-13 16:05:59

Od: "Stella" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a pamietasz moze ile balejaz itp? To jest jakis salon?
> Cena dosc wysoka, ale skoro takie efekty!
> Dzieki :) i pozdrawiam

Cennika nie widzialam. Salon jest bardzo ekskluzywny, wiec inne rzeczy
przykuwal moja uwage. :-)

pozdrawiam
stella

Trwała - Wrocław Biskupin, ew. Sępolno