fryzjer w w-wie

1. Data: 2003-04-07 11:23:04

Temat: fryzjer w w-wie
Od: "Anna Chojnacka" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc! czy mozecie polecic mi jakiegos dobrego fryzjera w W-wie, chcialabym
po prostu wytlumaczyc o co mi chodzi i uzyskac taki efekt, nie placac przy
tym wiecej niz 60 zl (za samo ciecie).Dzikuje za informacje

1. Data: 2003-04-07 13:31:28

Temat: Re: fryzjer w w-wie
Od: "Mania" <M...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna Chojnacka" <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> po prostu wytlumaczyc o co mi chodzi i uzyskac taki efekt, nie placac przy
> tym wiecej niz 60 zl (za samo ciecie).Dzikuje za informacje

http://www.gazeta.pl/usenet/

Witaj Aniu
moze to nie renomowany salon (nawet nie salon tylko maly fryzjer osiedlowy
ale ja jestem zachwycona -tlumaczysz i masz) jest na bemowie kolo ulicy
wroclawskiej i radiowej a jest bardzo tani samo strzyzenie okolo 20 zl ja
biore bez modelowania bo suszac fryzjerka i tak modeluje :))
polecam

Pozdrawiam
Mania
Wawa
gg 2095710

1. Data: 2003-04-07 15:01:10

Od: "BarBarella" <b...@s...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> po prostu wytlumaczyc o co mi chodzi i uzyskac taki efekt, nie placac przy
> tym wiecej niz 60 zl (za samo ciecie).Dzikuje za informacje

Na grupie reg. warszawskiej polecana jest fryzjerka p. Magda, która podobno
kiedyś pracowała na Mickiewicza w jakimś zakładzie, a teraz pracuje na
Bródnie Chodeckiej. Zastanawia mnie to, że nigdzie w archiwum nie znalazłam
o niej wzmianki, czy to prawda, że jest taka dobra czy też to jakaś ukryta
reklama. Kto zna tę panią bardzo proszę o info:). Wolę pójść do dobrego
fryzjera a nie do fryzjera, który umie się reklamować....
pozdrawiam
barbarella

1. Data: 2003-04-07 16:39:53

Od: "Ju." <a...@w...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna Chojnacka":

> chcialabym

Jeśli Bródno to dla Ciebie nie Azja: na Wyszogrodzkiej 1 jest salon, nazywa się
"Szyk". Fryzjerka ma na imię Ania, na priv mogę podesłać numer na komórkę. Robi z
włosami wszystko, o co ją poprosić, chyba że uważa, że mogłaby tym włosom zaszkodzić
(co jest cenną cechą u peryferyjnej fryzjerki, która za strzyżenie bierze ok. 20
PLN). Dlaczego jest taka rewelacyjnie boska, już mówię: ma nastoletnią córkę, na
której ćwiczy;). Robiła mi włosy na cywilny, będzie robić na kościelny -- polecam
bez wahania:).

J.

1. Data: 2003-04-07 17:10:59

Od: "BarBarella" <b...@s...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ju." <a...@w...home.pl> napisał w wiadomości
> [...]
córkę, na
> której ćwiczy;). Robiła mi włosy na cywilny, będzie robić na kościelny --

Super! Bródno nie Azja ;), tylko ja mam takie strasznie sztywne i grube
włosy, męczarnia dla fryzjera, myślisz Ju że sobie p. Ania poradzi?
pozdrowienia
barbarella

1. Data: 2003-04-07 18:28:04

Od: "Ju." <a...@w...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BarBarella":

> Super! Bródno nie Azja ;), tylko ja mam takie strasznie sztywne i grube
> włosy, męczarnia dla fryzjera, myślisz Ju że sobie p. Ania poradzi?

Powiem tak: moje włosy też do łatwych nie należą, hm (i to jest baaaardzo łagodnie
powiedziane, bo właśnie mi się zaczął tydzień łagodnego mówienia o sobie;). Ale p.
Ania daje im radę, ogląda ze mną kolorowe pisemka, dyskutujemy i w końcu mam na
głowie to, co ustaliłyśmy, że będę miała, nie jakąś odległą wariację na temat, bo
się fryzjerce ręka omskła. No i to ona poleciła mi łykanie końskiej dawki tranu na
czczo, kiedy mi włosy wychodziły garściami (miesiąc brania antybiotyków+
stres+nurkowanie w b. słonej wodzie załatwiłam w sześć tygodni
słoiczkiem tranu, powaga! No, dwoma słoiczkami.).

Spróbuj, tak myślę.

J.

1. Data: 2003-04-07 18:41:23

Od: "Pola" <6...@n...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mania" napisał w wiadomości

jest na bemowie kolo ulicy
wroclawskiej i radiowej

a w ktorym dokladnie miejscu, bo ja kolo wroclawskiej i radiowej znam trzy
zaklady fryzjerskie... i jak ma na imie fryzjerka o ktorej piszesz?

Dzieki za info, Pola

1. Data: 2003-04-08 07:32:09

Od: "Mania" <M...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pola" <6...@n...pro.onet.pl> napisał w wiadomości
> a w ktorym dokladnie miejscu, bo ja kolo wroclawskiej i radiowej znam trzy
> zaklady fryzjerskie... i jak ma na imie fryzjerka o ktorej piszesz?
>
> Dzieki za info, Pola

witaj Pola
Ten fryzjer jest na rosy bailly w pawilonach kolo domkow jednorodzinnych
.Jestam pan ale on obcina tylko mazczyzn ( moj byly ktorego bardzo trudno
zadowolic jesli chodzi o wloski tylko z tamtad wychodzil zadowolony i
nienarzekal :)) i dwie panie jedna nazywa sie Malgosia ( do niej chodzilam
jak mialam krotkie wlosy bo swietnie jej to wychodzi :))) drugiej pani
imienia nie pamietam ale wlasnie u niej bylam ostatnio i jestem zachwycona
niecale 5 min tlumaczenia co kce i odrazu ten efekt o ktory mi chodzilo .
Kolejny plus tego fryzjera to sa ceny --naprawde niskie
Pozdr

--
Mania
Wawa

1. Data: 2003-04-08 10:53:23

Od: "Pola" <6...@n...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mania"
dwie panie jedna nazywa sie Malgosia ( do niej chodzilam
> jak mialam krotkie wlosy bo swietnie jej to wychodzi :))) drugiej pani
> imienia nie pamietam ale wlasnie u niej bylam ostatnio i jestem zachwycona

czesc Maniu,
dzieki za informacje, powiedz jeszcze tylko, czy pani Malgosia jest
blondynka z dlugimi wlosami? czy blondynka to ta druga pani? bo wiem, ze
jedna z pan pracujacych w tym zakladzie to wlasnie ta blondynka, a ja
chcialabym pojsc do tej, ktora Ty polecasz.

Pola

1. Data: 2003-04-08 11:41:52

Od: "BarBarella" <b...@s...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za pomoc, pewnie się wybiorę, na razie tylko podetnę moje długie a
potem może zdecyduję się na coś krótszego. Pozdrawiam barbarella

Dobry krem do STÓP?
A co do Blizny po cesarskim cieciu?
WŁOSY !!!!!
Jaga Hupało?