fryzura na sylwestra

1. Data: 2003-12-16 10:20:08

Temat: fryzura na sylwestra
Od: "Gazeta" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

już niedługo sylwester i trzeba wymyślić jakąś fajną fryzurę. Czy znacie
może jakieś strony z katalogami fryzur? Podpowiedzcie co w tym roku modne :)

--
Pozdrawiam Renata

1. Data: 2003-12-16 16:07:39

Temat: Re: fryzura na sylwestra
Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gazeta napisał/a w news:brmm71$min$1@inews.gazeta.pl:

> już niedługo sylwester i trzeba wymyślić jakąś fajną fryzurę. Czy
> znacie może jakieś strony z katalogami fryzur?

Poszukaj w archiwum grupy. Było podawanych sporo linków, na pewno coś
znajdziesz.

> Podpowiedzcie co w tym roku modne

A to jest dobre pytanie. Otwieram Caludię (chyba zostanę stałą
czytelniczką - gazeta słaba, ale z dobrymi filmami na DVD:)) i co widzę
- sezon na loki. Przeglądam twój STYL i dowiaduję się, że tym razem
króluje kok. A Look podpowiada luźne, swobodne fryzury. I kto ma
rację?:)

mips

--
Korzystasz z Allegro? Przeczytaj koniecznie
http://www.allegro.pl/my_page.php?uid=1252988

1. Data: 2003-12-16 19:06:39

Od: Beth Winter <r...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

mips wrote:

> [...]
> - sezon na loki. Przeglądam twój STYL i dowiaduję się, że tym razem
> króluje kok. A Look podpowiada luźne, swobodne fryzury. I kto ma

Gazeta Stoleczna napisala, ze w tym roku wszystko modne :) Tylko duzo
brokatu i szczegolikow. Jesli sie wygrzebie z domu, wedlug tych
wskazowek zrobie sie pod wzgledem wlosow na Johnny'ego Deppa w Piratach
z Karaibow ^_^

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2003-12-17 07:16:33

Od: "Gazeta" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poszukaj w archiwum grupy. Było podawanych sporo linków, na pewno coś
> znajdziesz.

Szukałam zanim zadałam pytanie i niestety nic nie znalazłam. Jeśli możesz
jakieś podesłać to proszę.

--
Renata

Peelingi u kosmetyczki