fuid, ktory nie brudzi

1. Data: 2003-11-05 22:34:53

Temat: fuid, ktory nie brudzi
Od: "Aga" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Dobry wieczor Wszystkim Grupowiczkom,

zwracam sie do Was z prośbą o pomoc - poszukuje fuidu, ktory nie brudzi, nie
wysusza skory oraz nie daje wrazenia maski, ale jednoczesnie zakryje
niedoskonalosci ;-)

Mam nadzieje, że mi pomozecie

pozdrawiam,

Aga

1. Data: 2003-11-05 22:36:29

Temat: Re: fluid, ktory nie brudzi
Od: "Aga" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

ojj zjadlam "l" w tytule - oczywiscie chodzilo mi o fluid

1. Data: 2003-11-05 22:37:58

Temat: Re: fuid, ktory nie brudzi
Od: "iska" <s...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aga" <k...@p...fm> wrote in message
> [...]
nie
> wysusza skory oraz nie daje wrazenia maski, ale jednoczesnie zakryje

Hydra Illumin Privi?
Pozdrawiam
iska

1. Data: 2003-11-06 06:01:54

Od: m...@p...fm (Margo) szukaj wiadomości tego autora

Witaj Aga,

> [...]
A> zwracam sie do Was z prośbą o pomoc - poszukuje fuidu, ktory nie brudzi, nie
A> wysusza skory oraz nie daje wrazenia maski, ale jednoczesnie zakryje

polecam podklad Perfect Wear Avonu
http://www.easybuy.pl/index.php?show=prod&ID=podkl5

ktory nie brudzi i spelnia wszystkie Twoje wymagania, drugi produkt ktory
moge spokojnie polecic to fluid Gosh (na 100% jest na www.esentia.pl)
kryje chyba lepiej niz PerfectWear Cenowo sa chyba porownywalne

--
Pozdrowienia,
Margo

przyjazne zakupy w Sieci
www.easybuy.pl

--
Zaloz prywatne forum:
http://forum.onet.pl

1. Data: 2003-11-06 07:35:03

Od: "Ania" <a...@R...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Ja ostatnio miałam Max Factor i był świetny.
Pozdrawiam,
Anna z Wawy

1. Data: 2003-11-06 10:53:29

Od: "Luthien" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> polecam podklad Perfect Wear Avonu

używam go właśnie. Jak dla mnie jest to najlepszy fluid jaki do tej pory
miałam.
Do tego dodam, że oprócz znakomitgo maskowania także pięknie "trzyma" się na
twarzy cały dzień nawet jeżeli wykonuję większy wysiłek fizyczny w postaci ,
przygotowania psa na wystawie. Jakis miesiac temu przeszedl chrzest
bojowy... Pol dnia uwijalam sie przy psach, troche bieganiany po ringu a
pozniej poszlam zrobic fotke sobie i psu, bez poprawiania makijazu....po
prostu cud miod ;) Na zdjeciu moja twarz wyszla jakbym co dopiero zrobila
makijaz.

Pozdrawiam
Agnieszka

siemie lniane
LAmpa Kwarcowa
kosmetyki H&M
upiekszanie...nie tylko ciała...
wiem nie na temat - szukam miłej Pani Ginekolog