funkia love pat

1. Data: 2004-03-10 11:23:30

Temat: funkia love pat
Od: "Dorota Kalinowska" <D...@w...um.gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie wróciłam ze sklepu ogrodniczego i dzielę się z Wami radością jaką
sprawił mi zakup m.in. funki "Love pat".
Czy ktoś z szanownych grupowiczów miał do czyniania z tą odmianą.
Czy rzeczywiście funkia ta ma niebieskie liście.

Dorota

2. Data: 2004-03-10 17:56:35

Temat: Re: funkia love pat
Od: "Zbigniew Mazur" <f...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorota napisała:
> [...]
> Czy ktoś z szanownych grupowiczów miał do czyniania z tą odmianą.
> Czy rzeczywiście funkia ta ma niebieskie liście.

Ja nie mam tej odmiany, ale rózne jej fotografie znajdziesz na stronie
http://www.hostalibrary.org/
Ta strona nie pozwala człowiekowi się nudzić :-)

Od roku posiada `Love Pat` pewien grupowicz, ale dzisiaj nie licz na odpowiedź
od niego, gdyż jest bardzo zajęty "kwaśną" dyskusją ;-)

Pozdrawiam również radośnie, potencjalnie hostowymiennie :-)

Zbyszek

3. Data: 2004-03-10 18:04:44

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:c2mtt8$5g1$1@nemesis.news.tpi.pl Dorota Kalinowska
<D...@w...um.gov.pl> napisał(a):

> ... funki "Love pat".
> Czy ktoś z szanownych grupowiczów miał do czyniania z tą odmianą.

Hejka. Kupiliśmy w zeszłym roku, bodajże w marcu. W doniczce w domu
rosła dość wolno. Wysadzona do gruntu wstrzymała wzrost i nie dożyła
jesieni. :-(
Pozdrawiam nieudanie Ja...cki

4. Data: 2004-03-10 19:07:36

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:7425.00000b61.404f56d3@newsgate.onet.pl Zbigniew Mazur
<f...@t...pl> napisał(a):

> Ja nie mam tej odmiany, ale rózne jej fotografie znajdziesz na stronie
> http://www.hostalibrary.org/
> Ta strona nie pozwala człowiekowi się nudzić :-)

Hejka. Taka kapitalna strona, to jest najlepsza na długie zimowe
wieczory, a tu wiosna Zbyszku. :-)

> Od roku posiada `Love Pat` pewien grupowicz, ale dzisiaj nie licz na
> odpowiedź od niego, gdyż jest bardzo zajęty "kwaśną" dyskusją ;-)

Dziękuję za pamięć, ale niestety już nie posiada. :-(
Pozdrawiam słodziuteńko Ja...cki

5. Data: 2004-03-10 21:00:34

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zbigniew Mazur" <f...@t...pl> napisał w
> [...]

> od niego, gdyż jest bardzo zajęty "kwaśną" dyskusją ;-)
>
> Pozdrawiam również radośnie, potencjalnie hostowymiennie :-)

Jęśli o wymianie mowa to ja zamieniłabym chętnie taką np. Pauls Glory na np.
Gold Standard :)

Pozdrawiam,
Kaśka

6. Data: 2004-03-10 22:33:18

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja nie mam tej odmiany, ale rózne jej fotografie znajdziesz na stronie
> http://www.hostalibrary.org/
> Ta strona nie pozwala człowiekowi się nudzić :-)

> Zbyszek

Nudzisz się ? Interes siada ?

Pozdrawia
zaniepokojony
boletus

7. Data: 2004-03-11 07:17:54

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

<D...@w...um.gov.pl> napisał(a):

> Właśnie wróciłam ze sklepu ogrodniczego i dzielę się z Wami radością jaką
> sprawił mi zakup m.in. funki "Love pat".

Hejka. A my kupiliśmy funkię dwa tygodnie temu. Dzisiaj już nie mamy
wątpliwości, że nie jest to ta, którą chcieliśmy mieć, czyli nie jest to
Frances Wiliams. Za to rośnie w doniczce jak na drożdżach. Kupowanie roślin
w terebkach foliowych jest zajęciem hazardowym i przypomina kupowanie kota w
worku. :-(
Pozdrawiam ostrzegająco Ja...cki

P.S. Zainteresowanym zdjęcie w/w funkii mogę wysłać na priva. :-)

8. Data: 2004-03-11 07:31:49

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> w terebkach foliowych jest zajęciem hazardowym i przypomina kupowanie kota w

W zeszłym roku nabyłam dwie funkie w foliowych torebkach. Na początku
kwietnia wsadziłam do gruntu i solidnie okryłam stroiszem, wprawdzie
pierwsze liscie ściął przymrozek ale latem wyglądały już całkiem zdrowo.
Mam wrażenie, że to dość odporne rośliny na głupotę (sprzedawców).

Pozdrawiam
Marta

9. Data: 2004-03-11 07:38:46

Od: "Dorota Kalinowska" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> <D...@w...um.gov.pl> napisał(a)
> >
> Kupowanie roślin w terebkach foliowych jest zajęciem hazardowym i

Niestety zgadzam się z Tobą. W zeszłym roku kupiłam dwie trzykrotki -
czerwoną i szafirową. Jedna okazała się być biała, a druga to żółto-czerwony
liliowiec.
No cóż też się cieszę, ale ...

Dorota

10. Data: 2004-03-11 13:24:50

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Dirko" <d...@w...pl> wrote in message

> Kupowanie roślin
> w terebkach foliowych jest zajęciem hazardowym i przypomina kupowanie kota w
> worku. :-(

Ale chyba jest lepsze niz kupowanie kota w worku foliowym :-)

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz