garnier skin naturals czy uczula

1. Data: 2005-09-27 21:01:04

Temat: garnier skin naturals czy uczula
Od: "EW" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wczoraj wieczorem zastosowałam po raz pierwszy mleczko do demakijażu garnier
skin naturals. Skóra na twarzy zaczęła mnie piec i zaczerwieniła się. Zmyłam
to, ale pieczenie czuje nawet teraz. Co to może być ? Dotychczas żaden
kosmetyk mnie nie uczulał. Proszę, powiedzcie, kiedy przejdzie to pieczenie
i uczucie czerwonej twarzy ?
I jeszcze jedno - co sądzicie o kremie nawilżającym Dove. Czy nadaje sie do
twarzy.
Ewa.

1. Data: 2005-09-28 05:25:58

Temat: Re: garnier skin naturals czy uczula
Od: "Darecka" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

IMO niedokładnie zmyłaś mleczko. A uczulenie może wystapić swoją droą, gdyż
z wszelkiego rodzaju 'sprawami skórnymi' nie zna sie dnia ani godziny. ;)
A Dove do twarzy jak dla mnie jest zbyt mocny i za intensywnie pachnie (mnie
np. po nim bardzo swedziała skóra i drażnił zapach).
Darecka

1. Data: 2005-09-28 06:14:38

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "EW" <e...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> to, ale pieczenie czuje nawet teraz. Co to może być ? Dotychczas żaden
> kosmetyk mnie nie uczulał. Proszę, powiedzcie, kiedy przejdzie to

Ja myślę, że to nie ma znaczenia, czy do tej pory coś Cię uczuliło czy nie.
Mnie nie uczula nic, ale kiedyś dostałam próbkę jakiegoś podkładu Avonu i
natychmiast twarz zaczęła mnie piec, więc "czem prę-dzęj" go zmyłam, i na
szczęście zaczerwienienia nie było. A używałam wcześniej innych podkładów
Avonu i takich szopek nie było.
Czasem mam też zaczerwienioną twarz od chusteczek do demakijazu Cleanic, ale
nie zawsze.

Maja

szkolenie Wawa
czy ktos zna?