gąsienicowy transporter schodowy

1. Data: 2003-10-22 14:56:34

Temat: gąsienicowy transporter schodowy
Od: "Sebastian Piotr Jasielski" <t...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie, czy ktos moze korzysta lub zna kogos kto korzysta z gąsienicowego
transportera schodowego ?
Jak on sie sprawuje, czy do wszystkich wozkow pasuje?
sebastian

2. Data: 2003-10-22 15:42:05

Temat: Re: gąsienicowy transporter schodowy
Od: Anna Kędziorek <a...@s...stanowcze.nie.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sebastian Piotr Jasielski wrote:

> Witajcie, czy ktos moze korzysta lub zna kogos kto korzysta z
> gąsienicowego transportera schodowego ?
> Jak on sie sprawuje, czy do wszystkich wozkow pasuje?
> sebastian

Witaj,
Korzystam z transportera Jolly, ale musiałam dorobić do niego na własną rękę
podpórki pod koła do wózka aktywnego oraz dorobić do wózka "rączki". W moim
transporterze wózek wisi na tych własnie rączkach i dodatkowo opiera sie o
dwie poprzeczne rurki, z obu stron urządzenia, na kołach.
Sprawuje się dobrze, prądu w akumulatorach wystarcza na ok 18 pięter ciągłej
jazdy, ładuje się go bez problemu. Jedynym minusem jest to, że sama go nie
obsłużę no i osoba obsługująca musi miec trochę siły bo transporter (nie
wiem jak inne, ale mój tak ma) nie zakręca na gąsiennicach, ale ma
dodatkowe kółeczka do jazdy poza schodami i w celu ich użycia trzeba unieść
całość, żeby kółeczka mogły "wyskoczyć. Transporter można rozłożyć na dwie
części i przewieźć w samochodzie, jest niestety dosyć ciężki.
Kosztował w 1999r coś ok 15 000, ale 10 000 dostałam z PCPR'u.
Mam nadzieję, że nie zamotałam za bardzo :-)
Pozdrawiam Ania

3. Data: 2003-10-22 16:00:20

Od: "Sebastian Piotr Jasielski" <t...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Serdecznie dziekuje, ja uzywalbym tego do wozka elektrycznego i raczej bez
osoby drugiej nic nie zrobie, wiec w tym wypadku nie jest to dla mnie minus.
Mam jednak pytanie jeszcze czy mozna spasc z tego jakos? Czy trudno jest
wjechac wozkiem na te urzadzenie bo wazy ze mna okolo 150kg? Czy sprzet ten
w czasie uzytkowania byl bezawaryjny? Gdzie go kupilas (jesli nie sprawi to
trudnosci), jak sie tym steruje?
Za poprzednie info dziekuje i prosilbym o odpowiedz na te pytania.
POZDRAWIAM SEBASTIANEK :))

4. Data: 2003-10-22 16:05:31

Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

Nie polecam, udzwig do 120 kg.

pozdr.
Arek

--
Zaloz prywatne forum:
http://forum.onet.pl

5. Data: 2003-10-22 17:24:28

Od: "Slonex" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

do wozkow elektrycznych sa inne modele!!
jak znajde adres to ci podesle
pozdro
slonex
Użytkownik "Sebastian Piotr Jasielski" <t...@n...pl> napisał w
wiadomości news:bn69jb$562$1@atlantis.news.tpi.pl...

6. Data: 2003-10-22 19:08:32

Od: Anna Kędziorek <a...@s...stanowcze.nie.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> nie sprawi to trudnosci), jak sie tym steruje?
> Za poprzednie info dziekuje i prosilbym o odpowiedz na te pytania.

Hmm z wózkiem elektrycznym to może być problem, bo transporter ma udźwig do
120 kg... ale na pewno są modele specjalnie do wózków elektrycznych.
Ja swój kupowałam w:
Orto Service
Marcin Jazurek
05-510 Konstancin
ul. Niecała 3
tel. 022 756 33 98
myślę, że możesz tam zadzwonić i zapytać się jaki model byłby dobry dla
Ciebie.
A co do mojego transportera: spaść można pewnie jak się źle zamoocuje wózek
(na szczęście nigdy mi sie nie zdarzyło), jedyna naprawa jaką wykonują mi
co jakiś czas to wyczyszczenie styków, bo guziczki od sterowania potrafią
przestać działać.
Pozdrawiam Ania

7. Data: 2003-10-22 19:52:01

Od: "Slonex" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak jestes z okolic katowic to badnij sobie ten adresik i zadzwon, polecam
fachowa obsluga z dostawa do domu
http://www.ortomedica.katowice.pl/
pozdro
slonex