[gdańsk, solarium] gdzie polecacie?

1. Data: 2003-09-16 07:14:57

Temat: [gdańsk, solarium] gdzie polecacie?
Od: "Stasiek G." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
proszę poleććie :) mi jakieś fajne solarium gdzieś w Gdańsku, najlepiej z
okularkami (nie wszedzie sa o dziwo) i regulacja lamp twarzy.. Szukałam na
google, ale nie znalazłam nic (poza polecanym solarium na Zaspie)..
Dzieki serdeczne

P.S. Niech mnie ktoś jeszcze oświeci jak zmienić ten podpis (w polu od)...

Ula

1. Data: 2003-09-16 07:51:36

Temat: Re: [gdańsk, solarium] gdzie polecacie?
Od: "Blancanieves" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam bardzo dobre solarium na Morenie. Nazywa się TRI STAR. Jest
czynne codziennie od 9.00 do 21.00.
Adres: ul. Kruczkowskiego 25
tel. 345 78 43
Mają tam 11 łóżek, z regulacją lamp na twarz, dają okularki oraz żel
do opalania (gratis). Poza tym jest czysto i lampy nie są jakieś
przestarzałe.

Pozdrawiam serdecznie,
Kasia

1. Data: 2003-09-16 07:57:59

Od: "Blancanieves" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stasiek G." <s...@p...onet.pl> napisał

> P.S. Niech mnie ktoś jeszcze oświeci jak zmienić ten podpis (w polu
od)...

Wchodzisz w NARZĘDZIA, i potem w KONTA.
Następnie zakładka GRUPY DYSKUSYJNE i WŁAŚCIWOŚCI. W NAZWIE wpisujesz
swojego nicka. Wsio :)

Pozdrawiam,
Kasia

1. Data: 2003-09-16 08:01:21

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stasiek G. napisał/a w news:bk6dae$d6q$1@nemesis.news.tpi.pl:

> P.S. Niech mnie ktoś jeszcze oświeci jak zmienić ten podpis (w
> polu od)...

Narzędzia -> Konta -> Grupy dyskusyjne -> Właściwości

albo

Prawą myszą klikasz na nazwę serwera (news.tpi?) -> Właściwości

W polach 'Informacje o Użytkowniku' wpisz swój nick i e-mail.
Organizację i adres zwrotny możesz pominąć.

--
mips

1. Data: 2003-09-16 17:41:15

Od: "Ula" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki serdeczne :)) Mam nadzieje, że teraz już będzie ok.

Co do solarium na Morenie, też myślałam, że jest dobre, ale żadnych
okularków nie dostałam, o żelu nie wspomnę. Fakt, że można wyłączyć sobie
lampy twarzy, ale żebym nie dostała okularków?? Myślałam, że to podstawa!

Pozdrawiam
Ula

1. Data: 2003-09-16 17:50:35

Od: "Blancanieves" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ula <g...@p...onet.pl> napisał/a:

> [...]
sobie
> lampy twarzy, ale żebym nie dostała okularków?? Myślałam, że to

Wobec tego na przyszłość powiedz tej kobitce, żeby Ci dała okulary. A
żele do opalania powinne stać na ladzie i każdy je sobie
bierze...Szkoda, że nie napisałam Ci o tym wcześniej...

Pozdrawiam serdecznie,
Kasia

1. Data: 2003-09-16 18:52:29

Od: "Ula" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No szkoda, ale wiesz skąd mogłam wiedziec, skoro 1 raz tam byłam i ona
dobrze o tym wiedziała, a żeli żadnych nie widziałam... Byłam na łóżku 2
chyba, ono jest mocne w ogóle? Bo na Chełmie mam wrażenie, że bardziej mnie
chwyciło..(i pianke pani mi ładnie podała, a okularki to na łóżku były..)
Skąd mam mieć pewność, że jak na Morene teraz pójde, to mi da to wszystko?..

Ula
(z białego na mniej biały opalająca sie..)

1. Data: 2003-09-16 22:47:43

Od: "Blancanieves" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ula <g...@p...onet.pl> napisał/a:
>... Byłam na łóżku 2
> chyba, ono jest mocne w ogóle?

Dwójka jest mocna.

> Skąd mam mieć pewność, że jak na Morene teraz pójde, to mi da to
> wszystko?..

Dopominaj się! Wiesz, ja Ci tego zagwarantować nie mogę, bo nie jestem
ani właścicielem, ani pracownikiem TRI STARA.

Pozdrawiam serdecznie,
Kasia

tusz do rzęs dla alergików
[OT] podkolanowki