gdyby nie to...

1. Data: 2003-10-14 15:18:35

Temat: gdyby nie to...
Od: "kasia" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

gdyby nie to, że w życiu są brutalne chwile nie dostrzeglibyśmy tych
wspaniałych, i gdyby nie to, że trzeba się ciągle rozprawiać z jakimiś
problemami życie byłoby nudne.

kasia

1. Data: 2003-10-14 15:32:42

Temat: Re: gdyby nie to...
Od: KOMINEK <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"kasia" <p...@b...pl> wrote in

> gdyby nie to, że w życiu są brutalne chwile nie dostrzeglibyśmy tych
> wspaniałych, i gdyby nie to, że trzeba się ciągle rozprawiać z jakimiś
> problemami życie byłoby nudne.

Powaznie?

1. Data: 2003-10-14 15:52:26

Od: Paul <h...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Oct 2003 17:18:35 +0200, "kasia" <p...@b...pl>
wrote:

>gdyby nie to, że w życiu s? brutalne chwile nie dostrzegliby?my tych
>wspaniałych, i gdyby nie to, że trzeba się ci?gle rozprawiać z jakimi?
>problemami życie byłoby nudne.

To wyjasnia, dlaczego czlowiek sam sobie znajduje nowe problemy,
kiedy stare zostana rozwiazane.

1. Data: 2003-10-15 00:52:58

Od: "cbnet" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

kasia:
> gdyby nie to, że w życiu są brutalne chwile nie dostrzeglibyśmy
> tych wspaniałych, i gdyby nie to, że trzeba się ciągle rozprawiać
> z jakimiś problemami życie byłoby nudne.

Dzieki chwilom brutalnym odczuwa sie radosc z chwil wspanialych?
- cos mi to nie pasuje.

Czarek

1. Data: 2003-10-15 12:05:24

Od: "witka" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kasia" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
> gdyby nie to, że w życiu są brutalne chwile nie dostrzeglibyśmy tych
> wspaniałych, i gdyby nie to, że trzeba się ciągle rozprawiać z jakimiś
> problemami życie byłoby nudne.
>
> kasia
"Nie ma tego zlego co by na dobre nie wyszlo"
Sciema....Sciema....Sciema.....Sciema.....Sciema....
.
follow white rabbit
[...]
bleh, tak to juz jest....
Sciema....Sciema....Sciema.....Sciema.....Sciema....
.
eof

1. Data: 2003-10-16 13:19:55

Od: Rafał <t...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

kasia wrote:

> gdyby nie to, że w życiu są brutalne chwile nie dostrzeglibyśmy tych
> wspaniałych, i gdyby nie to, że trzeba się ciągle rozprawiać z jakimiś
> problemami życie byłoby nudne.

BZDURA.

Dlaczego?
Porównaj soibie życie bogacza do życia zwyczajnego człowieka.
Taki bogacz niczym się nie przejmuje. Wszystko co chce - to ma.
Taki zwykły człowiek niczego nie ma, a przejmować się musi wszystkim...
--

Będzie lepiej albo gorzej. Wybór należy do ciebie...

1. Data: 2003-10-16 17:24:36

Od: "Imoe" <i...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> gdyby nie to, że w życiu są brutalne chwile nie dostrzeglibyśmy tych
> wspaniałych, i gdyby nie to, że trzeba się ciągle rozprawiać z jakimiś
> problemami życie byłoby nudne.
>
> kasia

Nie zgadzam się z Tobą, mi przeżycia nie miłe nie pozwalaja do końca cieszyć
się tym co w moim życiu dobre.

Imoe

TRUDNA DECYZJA...
"Nie musisz sie jakac! Kazdy typ jakania mozna zastapic plynna mowa"
faktycznie Robak ma racje
trening twórczości - potrzebuje ćwiczeń
narodowy test inteligencji....