gdyby więcej facetów wiedziało...

21. Data: 2007-07-09 16:11:21

Temat: Re: gdyby więcej facetów wiedziało...
Od: Carrie <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Lip, 12:48, "wild" <s...@n...thx> wrote:

> No, zwłaszcza, że filmik tak naprawdę jest puszczony od tyłu- gość sfilmował
> to, jak pogrubił chudą babkę, a potem puścił od tyłu i włala.

Czemu sądzisz, że to od tyłu? Też tak podejrzewałam, ale niektóre
operacje wskazują IMO na zwyczajny tryb, zgodny z pokazanym :) Szkoda,
że nie umiem zapisać tego pliku na dysku i obejrzeć sobie powoli, bo
chętnie bym podpatrzyła niektóre triki. Trochę się już bawiłam w
"odchudzanie" samej siebie w Photoshopie, efekt nie był tak
spektakularny, ale wszystko przed nami... ;)

BTW nawet jeśli rzeczywiście graficznie pogrubił szczupłą, to myślę,
że to wcale nie jest dużo łatwiejsze od odchudzenia puszystej :)

Pozdrawiam, Carrie

22. Data: 2007-07-09 17:59:48

Od: "wild" <s...@n...thx> szukaj wiadomości tego autora

"Carrie" wrote in message
> [...]
>"odchudzanie" samej siebie w Photoshopie, efekt nie był tak
>spektakularny, ale wszystko przed nami... ;)

Monż [mający szopa w małym palcu] uważnie obejrzał film i zwrócił uwagę na
to, że historia operacji się zmniejsza, zamiast zwiększać- przynajmniej tak
to wygląda.
--
wild

23. Data: 2007-07-09 18:23:54

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wild" <s...@n...thx> napisał w wiadomości
> [...]
> to, że historia operacji się zmniejsza, zamiast zwiększać- przynajmniej

A dorabianie włosów? A jak włącza opcje? od tyłu to najpierw pojawiłoby się
okienko, a potem menu, z którego się wybierało opcję...
Generalnie to mi raczej wygląda na normalny tryb. A nawet jeśli nie, to
efekt i tak jest zadziwiający.

Maja

24. Data: 2007-07-10 10:46:01

Od: Carrie <carrie.mn@!gmail.com!> szukaj wiadomości tego autora

W dniu Mon, 9 Jul 2007 20:23:54 +0200, sq4ty wydukał(a) nieśmiało, a
wszystkim się zdawało, że to echo grało:

> A dorabianie włosów?

Właśnie włosy mnie zastanowiły - grafik musiałby bardzo precyzyjnie
usuwać poszczególne pasma, żeby to wyglądało jak odwrotność malowania
pędzlem. Nie potrafię dostrzec, jakiego narzędzia używa do tych
włosów, ale przy usuwaniu najbardziej prawdopodobny byłby chyba
stempel, żeby zachować tło.

> A jak włącza opcje? od tyłu to najpierw pojawiłoby się
> okienko, a potem menu, z którego się wybierało opcję...
> Generalnie to mi raczej wygląda na normalny tryb. A nawet jeśli nie, to
> efekt i tak jest zadziwiający.

Mhm. Za to lubię grafikę komputerową... ;)

Pozdrawiam, Carrie

25. Data: 2007-07-27 16:06:27

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Asia Witek napisał(a):

> o Kruszynie można powiedzieć wszystko, tylko nie to że jest puszysta.
> I daj mi dobry Boże jej figurę ;))

Wazelinką? W bohatera? :)

Krusz.
--
Kruszyna
"Primum non stresere..."

26. Data: 2007-07-27 16:08:46

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mailna napisał(a):

> Wiec Kruszyna ma w okolicach 90-60-90?
> Na pewno nie odwrotnie? ;)

Nie no, skąd - wtrąciła się zainteresowana. Ale czy niezła figura musi
oznaczać 90-60-90? Jakie to wszystko szablonowe i jakie oczywiste. Jak
telenowela ;>

Krusz.
--
Kruszyna