gdzie do Spa?

1. Data: 2004-05-13 12:14:07

Temat: gdzie do Spa?
Od: "gautama" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
może pomożecie, bo mam zagwozdkę: chciałbym zrobić dobrze mojej kobicie i
wysłać ją do jakiegoś Spa czy innego miejsca odnowy biologicznej, żeby ją
trochę zregenerować, bo się ciut przepracowało biedactwo..
Czy możecie więc polecić jakieś miejsce w południowo-zachodniej Polsce,
gdzie można wykupić kilkudniowy pobyt z zabiegami (jakieś takie
kosmetyczno-regeneracyjne).
wdzięczny będę za wszelkie sugestie
pozdrawiam
g.

1. Data: 2004-05-13 13:06:52

Temat: Re: gdzie do Spa?
Od: "Agnieszka" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

..
> Czy możecie więc polecić jakieś miejsce w południowo-zachodniej Polsce,
> gdzie można wykupić kilkudniowy pobyt z zabiegami (jakieś takie
> kosmetyczno-regeneracyjne).
> wdzięczny będę za wszelkie sugestie

moze zerknij na to :-)
http://www.eris.pl/krynica/index.php

pozdrawiam
Agnieszka

1. Data: 2004-05-13 13:40:06

Od: "Hafsa" <a...@n...www> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka wrote:
> moze zerknij na to :-)
> http://www.eris.pl/krynica/index.php

Zerknelam sama z ciekawoscia,
ale to nie ejst poludniowo-zachodnia czesc
Polski, niestety, sama mam apetyt na wyjazd do jakiegos fajengo osrodka, ale
nie na 2 koniec Polski.Hafsa
--
moj adres:hafsa[małpka]poczta.onet.pl
strona domowa: www.hafsa.republika.pl

1. Data: 2004-05-13 13:40:45

Od: "hesiunia" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gautama" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Czy możecie więc polecić jakieś miejsce w południowo-zachodniej Polsce,
> gdzie można wykupić kilkudniowy pobyt z zabiegami (jakieś takie

zajrzyj na
** www.poniwiec.pl
to SPA - Centrum Bielenda w Ustroniu
** Iwonicz Zdroj
www.uzdrowisko-iwonicz.com.pl
woda termalna - produkuja kosmetyki IWOSTIN
***

1. Data: 2004-05-13 14:01:58

Od: "hesiunia" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czy możecie więc polecić jakieś miejsce w południowo-zachodniej Polsce,
> gdzie można wykupić kilkudniowy pobyt z zabiegami (jakieś takie

****
www.villaromantica.ta.pl
w Szklarskiej Porebie
maja programy wellnes i odnowy, a takze rekreacja i odchudzanie.
pozdr
Hesia

1. Data: 2004-05-13 18:23:09

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

gautama wrote:
> [...]
> południowo-zachodniej Polsce, gdzie można wykupić kilkudniowy pobyt z
> zabiegami (jakieś takie kosmetyczno-regeneracyjne).

Poszukaj w archiwum, bo pamiętam, że nawet sama zapoczątkowałam kiedyś taki
wątek.

Ligeia

--
"(...) co mi po tej dziewicy, która skromnie oczy spuści, jakby drzemać
chciała, ustek niewinnie przysznuruje i nic nie da w życiu prócz praw

1. Data: 2004-05-15 11:23:37

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ligeia" <e...@t...pl> napisał w wiadomości

> Poszukaj w archiwum, bo pamiętam, że nawet sama zapoczątkowałam kiedyś
taki
> wątek.

To było o Hotelu Mrągowia.Jeżeli chodzi o spa,to maja tam
rewelacyjne.Polecam

Gosia

1. Data: 2004-05-16 09:11:53

Od: "gautama" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wielkie dzieki za wszyskie namiary, nawet te na drugim końcu Polski ;)

znalazłem cuś takiego: http://www.jeleniastruga.pl/
zobaczymy co też tam z niej zrobią...
podzr.
g.