gdzie fryzjer warszawa (ale trochę nietypowo)

1. Data: 2004-11-29 22:17:59

Temat: gdzie fryzjer warszawa (ale trochę nietypowo)
Od: gangrena <g...@l...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś z Was Szanowni Grupowicze, wie może, gdzie w Stolycy można
obecnie pójśc sobie do fryzjera obciąć się i ufarbować za darmo albo za
grosze. Chodzi mi oczywiście o to żeby zrobić z siebie królika
doświadczalnego. Żeby pójśc do kogoś kto się uczy dopiero, jakies
centrum szkoleniowe, albo zwykły salon (no może nie taki calkiem zwykly,
ale jakiś z tych lepszych) w którym poprostu uczą się młodzi zdolni
(albo mniej zdolni)...

Wiem, że na smoczej jest centrum szkoleniowe wella, w gazecie widziałam
też ogłoszenie że poszukują ludzi na pokazy, ale na to tzeba czekać, a
mi chodzi o coś bardziej od ręki (byloby wprost bajecznie jakby się dało
na jutro)

Jak się nie nie da oczywiście na szybko, to trudno poczekam, ale fajnie
by było...

Z góry dziękuję za wszelkie namiary...

gang

1. Data: 2004-11-30 09:52:57

Temat: Re: gdzie fryzjer warszawa (ale trochę nietypowo)
Od: "Iza" <I...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gangrena" <g...@l...op.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jutro)
>
> Jak się nie nie da oczywiście na szybko, to trudno poczekam, ale fajnie by

Takie możliwości są w Warszawie w Europejskiej Szkole Stylizacji
Al.Krakowska 220. Są tam prowadzone kursy z fryzjerstwa i można się
zapisywać do kursantek jako modelki. Płaci się za to małe pieniądze, a ceny
zależą od tego co się chce zrobić. Taka sama opcja jest w przypadku
manicuru.

1. Data: 2004-11-30 17:04:26

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

gangrena wrote:

> [...]
> obecnie pójśc sobie do fryzjera obciąć się i ufarbować za darmo albo za
> grosze. Chodzi mi oczywiście o to żeby zrobić z siebie królika

Na Dobrej na rogu z Zajecza badz Leszczynska ( nie pamietam dokladnie )
vis a vis ksiegarni jest szkola wizazu i stylizacji fryzur - nie wiem
jak teraz, w zeszlym roku placilas za farbe tylko. Tylko trzeba uwazac-
dziewczyny bywaja mocno niewprawne i mimo najszczerszych checi moga
spaprac ciecie. Mnie spapraly dosc mocno choc balejaz juz zrobily
calkiem ladny.
pzdr
agi

1. Data: 2004-11-30 17:07:03

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"agi ( fghfgh )" wrote:

> Na Dobrej na rogu z Zajecza badz Leszczynska

Znalazlam. Dobra 31 lok. 7 tel.829-21-80, 829-21-90
O ile jeszcze aktualne ;)
pzdr
agi

1. Data: 2004-11-30 18:08:01

Od: gangrena <g...@l...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik agi ( fghfgh ) napisał:

> Znalazlam. Dobra 31 lok. 7 tel.829-21-80, 829-21-90
> O ile jeszcze aktualne ;)

i tak i nie
ale dzięki wielkie
przyda się na przyszłość

o podróbkach perfum i pytajacych wkolko o to samo
Kobiety
jaki wybrać depilator?
L'oreal i dziwna pasta gliniana
Issey Miyake - moze ktos wytlumaczyc?