gdzie igła i strzykawka do pkowania?

1. Data: 2005-11-11 17:34:05

Temat: gdzie igła i strzykawka do pkowania?
Od: "Ewa Krzyzanowska" <e...@n...LP> szukaj wiadomości tego autora

Szanowni grupowicze,

Bywa tak ze potrzebuje cos uwedzic a nie ma zbyt duzo czasu aby mieso
polezalo w solance. W googlach doszukalem sie informacji ze mozna wstrzyknac
solanke strzykawka. Strzykawka powinna byc duża i z grubą igłą a igła
powinna mieć otwory na bokach. Probowalem znalezc takowa w jakims sklepie
internetowym ale znajdowalem tylko profesojonalne maszyny o przerobie 2 ton
na godzine :) a ja szukam czegos do zastosowan domowych ...
Moje pytanie. Znacie moze taki sklep? Jesli tak prosze o nazwe sklepu + link
lub adres (najlepiej w warszawie i okolicach lub na warmii i mazurach).

dziekuje i pozdrawiam.

2. Data: 2005-11-11 18:14:31

Temat: Re: gdzie igła i strzykawka do pkowania?
Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le vendredi 11 novembre 2005 ? 18:34:05, dans <dl2knq$j27$1@atlantis.news.tpi.pl>
vous écriviez :

> Szanowni grupowicze,

> Bywa tak ze potrzebuje cos uwedzic a nie ma zbyt duzo czasu aby mieso
> polezalo w solance.

Dzudzu, dlaczego i co to z ta solanka ?

Ewcia

--
Niesz

3. Data: 2005-11-11 18:59:37

Od: "Duzy Mis" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzudzu, dlaczego i co to z ta solanka ?
^^^^^^^^
Troche wiecej ostroznosci w ferowaniu osadów.
Uwazam ze to oskarzenie jest bezpodstawne. Radze najpierw zdobyc troche
informacji
o peklowaniu nastrzkowym, a nastepnie atakowac. Jedynie mozna sie
przyczepic do nazewnictwa
w tym poscie bo raczej to czym nastrzykuje sie mieso ma nazwe peklówki

Pozdrawiam
Duzy Mis

4. Data: 2005-11-11 19:01:09

Od: "Duzy Mis" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> polezalo w solance. W googlach doszukalem sie informacji ze mozna
> wstrzyknac
> solanke strzykawka. Strzykawka powinna byc duża i z grubą igłą a igła

Spróbuj poszukać na stronie www.wedlinydomowe.cp.win.pl .
Jest tam człowiek który wysyłkowo sprzedaje takie rzeczy.
Sam korzystałem i jestem zadowolony.

Pozdrawiam
Duży Miś

5. Data: 2005-11-11 20:03:40

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le vendredi 11 novembre 2005 ? 19:59:37, dans <dl2pml$478$1@news.onet.pl> vous
écriviez :

> ^^^^^^^^
> Troche wiecej ostroznosci w ferowaniu osadów.
> Uwazam ze to oskarzenie

???

> jest bezpodstawne. Radze najpierw zdobyc troche informacji
> o peklowaniu nastrzkowym, a nastepnie atakowac.

Radze sie nauczyc czytac zanim sie odpowie.

--
Niesz

6. Data: 2005-11-11 20:12:29

Od: "Aretkka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

 a ja szukam czegos do zastosowan domowych ...
> Moje pytanie. Znacie moze taki sklep?

> dziekuje i pozdrawiam.

Tak, znam.:-) Dużą strzykawkę i igłę kupisz....... w każdej aptece.:-))
Pozdrawiam Areta

7. Data: 2005-11-11 23:20:29

Od: "Andy Niemczuk" <l...@u...de> szukaj wiadomości tego autora

"Aretkka" <a...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag

> Tak, znam.:-) Dużą strzykawkę i igłę kupisz....... w każdej aptece.:-))
> Pozdrawiam Areta

A moze bys tak poczytala dokladnie ? Slyszalas o aptekach sprzedajacych
igly z dziurkami z boku ?
Czytaj, mysl a potem pisz.

Andy

8. Data: 2005-11-12 14:01:22

Od: "Aretkka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czytaj, mysl a potem pisz.
>
> Andy

Wieszz, to jest przecież Złota myśl!A jaka głęboka ! Coś takiego !
Areta

9. Data: 2005-11-12 16:08:09

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Andy Niemczuk napisał(a):
> A moze bys tak poczytala dokladnie ? Slyszalas o aptekach sprzedajacych
> igly z dziurkami z boku ?
> Czytaj, mysl a potem pisz.
> Andy

Poproś o irygator a się zdziwisz co w środku znajdziesz.
;-)))
pozdr. Jerzy

10. Data: 2005-11-16 12:25:53

Od: "dzudzu [TM]" <dzudzu[TM]@humusy.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> napisał w wiadomości

> Le vendredi 11 novembre 2005 ŕ 18:34:05, dans
> <dl2knq$j27$1@atlantis.news.tpi.pl> vous écriviez :

> Dzudzu, dlaczego i co to z ta solanka ?

Ewciu!
tym razem pudło, podglądam grupę (a w zasadzie tylko wypowiedzi
"Znajomych"), ale nie mam zbyt wiele czasu, aby się udzielać.
Ale, ale Madzia dała się wychować i jak ładnie tu teraz pisze...;-)
Pozdrawiam Cię "Szczurku biblioteczny"
dzudzu [TM]

robot kuchenny
Lasagne + bolognese + szpinak