[gdzie] kosmetyki Mariza w Warszawie kupie

1. Data: 2003-04-07 14:09:05

Temat: [gdzie] kosmetyki Mariza w Warszawie kupie
Od: "BarBarella" <b...@s...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

z góry dzięki za dokładne info
barbarella

1. Data: 2003-04-07 17:08:16

Temat: Re: [gdzie] kosmetyki Mariza w Warszawie kupie
Od: "BarBarella" <b...@s...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Csirke" <c...@w...to.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:b6sav9$ssv$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Jest jakaś duża promocja w Makro w Warszawie (tym w Alejach), gdybyś
> przypadkiem potrzebowała ilości hurtowe :-)
>
> Csirke

Muszę dobrać kolor podkładu, niestety w Macro nie jest to możliwe.:) Może
wiesz gdzie dostanę w detalu?
dzięki
barbarella

1. Data: 2003-04-07 17:12:07

Od: "Csirke" <c...@w...to.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-04-07 21:44:57

Od: "Karolina W" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

na bazarku koło Hali Banacha.. jest tam nawet spory wybór.
Jeśli jesteś zainteresowana, mogę Ci dać dokładniejsze intsrukcje,jak tego
pana znaleźć :))
Pozdrawiam
K.

1. Data: 2003-04-08 09:40:07

Od: "ika" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> na bazarku koło Hali Banacha.. jest tam nawet spory wybór.
> Jeśli jesteś zainteresowana, mogę Ci dać dokładniejsze intsrukcje,jak tego
> [...]

Ja bym poprosila dokladniejsze instrukcje jesli mozna :-)
ika

1. Data: 2003-04-08 16:46:04

Od: "Karolina W" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja bym poprosila dokladniejsze instrukcje jesli mozna :-)
> ika

oo..to się pan zdziwi, jak mu nagle grupa nalot zrobi ;))

no więc bedzie od początku..mam nadzieje,że nic nie pokręcę i wszystkie
traficie ;))
jak wiadomo, bazarek przy hali banacha znajduje się na rogu grójeckiej i
banacha... trzeba wejśc od strony grójeckiej.. tam są takie malownicze i
urocze kupy ubrań uzywanych,ale się nie przejmować.. wchodźcie od
grójeckiej, ale jak najbiżej skrzyżowania, nie tam koło hali... no i trzeba
przejść parę kroków i bardzo uważnie patrzeć w prawo... wypatrujcie takiego
typowego bazarowego stoiska z kosmetykami, gdzieś tam po prawej będzie..
dosyć blisko tego wejścia, więc jakbyście się gdzieś daleko zapuściły, to
znak że trzeba wracać i jeszcze raz ;)))
ja to jestem taka sobie w tłumaczeniach przestrzennych, szczególnie, jeśli
byłam tam tylko raz, ale z kumpelą znalazłyśmy jakoś..
pamiętajcie tylko,że to jest tylko w jednym miejscu... nie idźcie tam blisko
hali ani daleko od grójeckiej, bo i tak nic nie znajdziecie ;)) kręćcie się
tam blisko a pan wam w oczy wpadnie sam :)))
pozdrawiam, udanych łowów życzę... i nie krzyczeć jeśli coś niejasno
tłumaczę..staram się dopomóc jak mogę :))))
Karola

PS..o jszcze jedna obrazowa wskazóweczka.. jeśli staniecie na rogu
grójeckiej i banacha (tam gdzie te tramwaje i wszystko..no wiecie), i
banacha będzie po lewej a grójecka z tyłu to będziecie stały tak jakby w
lewym dolnym rogu tego bazarku.. i ten pan też jest w lewym dolnym rogu :)))
tylko troszkę bliżej środka niż wy... ojejku..ja nie umiem już lepiej ;))))
dajcie znać,czy trafiłyście :))

1. Data: 2003-04-08 19:18:43

Od: "BarBarella" <b...@s...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za wskazówki Karolino,
mam nadzieję, że śnieg nie zasypał tego pana ;)).
pozdrawiam
barbarella

1. Data: 2003-04-08 19:37:01

Od: "Karolina W" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzięki za wskazówki Karolino,
> mam nadzieję, że śnieg nie zasypał tego pana ;)).
> pozdrawiam
> barbarella

ależ prosze Cię bardzo, drobiazg, doprawdy ;)) podziękujesz ,jak trafisz,
hehe ;) ale za zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, to ja nie
odpowiadam ;))
a pan myslę wytrwały w handlu, tylko do bałwanka może być trochę podobny,ale
co tam ;))
pozdrawiam
Karola

1. Data: 2003-04-08 20:07:46

Od: "Julianna" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BarBarella" <b...@s...wp.pl> napisał w wiadomości
> z góry dzięki za dokładne info
> barbarella

podkaldy Marizy mozesz kupic na ulicy freta (nowe miasto) - jakies 3 minuty
od barbakanu. nie pamietam dokladnie numeru ulicy ale w kwiaciarnio-
drogerii zaraz za muzeum Marii Sklodowskiej- Curie.

pozdrawiam
Julianna

1. Data: 2003-04-08 20:29:49

Od: "Karolina W" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> od barbakanu. nie pamietam dokladnie numeru ulicy ale w kwiaciarnio-
> drogerii zaraz za muzeum Marii Sklodowskiej- Curie.

o widzisz... to Ci dopiero... a nam powiedzieli,że tylko tam i latałyśmy jak
głupie ;)) ehhh... szkoda,że się wcześniej nie ujawniłaś, bo teraz mi już
nie potrzebne ;)) chyba,że mnie znowu na te fluidy napadnie ;))
ale sie przyda tu na pewno wielu wielu ;))
no i wytłumaczyłaś też ładniej niż ja :)))))
pozdrawiam
K.

Kogoś z RADOMIA pilnie potrzebuję!!!
[OT] prosze o pomoc nt. kolorow, Mariza i Paloma
bielizna nocna - sklep internetowy
Peeling
fryzjer w w-wie