gdzie kupić kanwę?

1. Data: 2003-02-05 15:09:30

Temat: gdzie kupić kanwę?
Od: "Tes" <t...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

To znowu ja.

Gdzie można kupić kanwę o drobniejszym splocie niż
40 krzyż. na 10 cm? W sklepach czy gdzieś w internecie?

tes

1. Data: 2003-02-05 19:46:08

Temat: Re: gdzie kupić kanwę?
Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tes wrote:
> To znowu ja.
>
> Gdzie można kupić kanwę o drobniejszym splocie niż 40 krzyż. na 10
> cm? W sklepach czy gdzieś w internecie?
>
> tes
Jeśli chodzi Ci o zwyczajną kanwę, to pewnie w przyzwoitych
pasmanteriach można. Jeśli o aidę- tym bardziej- najgęstsza firmy
zweigart (tzn.18) ma 7 krzyżyków na centymetr. Na pewno da się ją kupić
w Warszawie.
Jeśli nie ma u Ciebie, skorzystaj może z oferty Hobby Studio- tel.
(055)2324472
Pozdrawiam
Julita

1. Data: 2003-02-06 07:06:41

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Ja mam w ciągłej sprzedaży Aide 14 (5,6 kratki na cm) biała i ecru.
szerokośc 140cm. Cena metra bieżącewgo : 70,00zł (taniej niż w Hobby Studio)
Muline DMC (1,70) i Anchor (1,50) tez mam taniej niz gdzie indziej.
Zapraszam na priv.

Kasia

1. Data: 2003-02-06 08:25:31

Od: "Elżbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tes" <t...@n...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> To znowu ja.
>
> Gdzie można kupić kanwę o drobniejszym splocie niż
> 40 krzyż. na 10 cm? W sklepach czy gdzieś w internecie?

Pisalas, ze jestes z Gdanska, belgijska aida 18" byla niedawno w sklepie z
tkaninami na ul. Czerwony Dwor (kolo targowiska na Przymorzu) metr 45 zl,
bardzo ladna, w ciaglej sprzedazy sa zachodnie kanwy roznej gestosci w
pasmanterii Jola w Gdyni, ul. Kilinskiego (blisko Wzgorza Maksymiliana),ten
sklep nieco drozszy, ale belgijska aida 18" po 52 zl, 14" chyba ok. 70 zl -
rozne kolory, najwiekszy w Gdansku sklep masz na ul. Miszewskiego - tu
glownie polskie kanwy, len, znacznie tansze.

Elzbieta

czy prać?
haft gobelinowy-pytania
maki
Wzory xxx smoki
Poszukuje wzoru - haft krzyzykowy - Arka Noego