gdzie kupic wage liczaca kalorie?

1. Data: 2003-03-02 16:18:02

Temat: gdzie kupic wage liczaca kalorie?
Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

szukam jej po calej wwie i gdzieniegdzie tylko znajduje wylacznie 1 model
firmy sohenle. moze ktos widzial gdzies jakas inna? nawet w necie jej nie
moge znalesc....

1. Data: 2003-03-03 20:31:49

Temat: Re: gdzie kupic wage liczaca kalorie?
Od: "Małgorzata G" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rena" <r...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> moge znalesc....
>

> Spróbuj w jakimś sklepie ze sprzetem medycznym, widziałam tam wagi dla
cukrzyków,ponieważ nie jesrtem z W-wy więc nie potrafię wskazać konkretnego
adresu

1. Data: 2003-03-04 06:17:03

Od: i...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Cześć.
Spróbuj w Media Markt, swego czasu (gdzieś w okolicy grudnia) widziałam takie
wagi.
Pozdrawiam
Iwona

1. Data: 2003-03-05 19:41:53

Od: "Janusz Szczypka" <j...@n...sz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Juz bardzo niedlugo bedziemy mieli Soenhle na www.fide.pl.
Inne wagi (np. Korona, Salter tez planujemy, ale to dopiero pozniej).
Oczywiscie jezeli ktos chcialby je kupic wczesniej to tez nie widze
problemu.

Pozdrawiam

Janusz Szczypka (www.fide.pl)

1. Data: 2003-03-05 20:39:21

Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Szczypka" <j...@n...sz.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Inne wagi (np. Korona, Salter tez planujemy, ale to dopiero pozniej).
> Oczywiscie jezeli ktos chcialby je kupic wczesniej to tez nie widze

napisz na priva warunki i cene przede wszystkim, ok? jestem baaardzo
zainteresowana.

Cowboy's cookies
Pieczony Grapefruit
Re: Pusta lodówka