Re: gdzie sa grzyby?

1. Data: 2002-10-04 17:06:40

Temat: Re: gdzie sa grzyby?
Od: "Jalek" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Gosia Jurczyszyn" <g...@a...net> napisal w wiadomosci
news:20021004100644Z735137-25824+65694@newsgate.onet
.pl...

> ---------
> A w okolicy stolicy? Wie ktos? Sa do kupienia na Banachu, wiec pewnie
> sa, ale to jakos nie honor tak...
> Gosia
>
> --
> Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia

Widzialem na jak sprzedawali podgrzybki, kurki i gaski na katowickiej
jakies 100-120 km od Warszawy. Nawet sporo tego mieli.

pozdrawiam
Maciek Jalkowski

1. Data: 2002-10-04 17:55:13

Od: g...@a...net (Gosia Jurczyszyn) szukaj wiadomości tego autora

> Widzialem na jak sprzedawali podgrzybki, kurki i gaski na katowickiej
> jakies 100-120 km od Warszawy. Nawet sporo tego mieli.
>
> pozdrawiam
> Maciek Jalkowski
--------
Ojej, ja to cie wieki nie widzialam/slyszalam... Buziaka masz ta droga:)
A za info wielkie dzieki, moze sie uda w niedziele podskoczyc, jak grozby
telewizora sie nie spelnia. Marzy mi sie bigosik na wlasnorecznych
grzybkach. I swojaki w sloiczku. I duszone w maselku... I...
A wbrew pozorom, to ja niezle schudlam, Macieju:))) Mam teraz tylko 47 kilo
na liczniku:)
pozdrawiam i przepraszam za odrobinke prywaty
Gosia, ktora pamieta, ze Maciek pamieta, jak jeszcze nie umialam gotowac i
to bylo po mnie widac w postaci lekkiej nadwagi:)

1. Data: 2002-10-04 18:39:45

Od: "Jalek" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Gosia, ktora pamieta, ze Maciek pamieta, jak jeszcze nie umialam gotowac i
> to bylo po mnie widac w postaci lekkiej nadwagi:)

E tam - z tym gotowaniem to lekka przesada (z nadwaga jeszcze wieksza).
Nigdy nie zapomne sledzi twojej roboty ktore wyjadalismy prosto ze sloja (w
Walczu):).
Daj znac jak bylo na grzybach bo mnie tez ciagnie do lasu.

Pozdrawiam
Maciek Jalkowski

1. Data: 2002-10-04 20:47:10

Od: g...@a...net (Gosia Jurczyszyn) szukaj wiadomości tego autora

> Nigdy nie zapomne sledzi twojej roboty ktore wyjadalismy prosto ze sloja (w
> Walczu):).
----------
Ja musze prostowac, bo chociaz sie robi prywata, to honor... O honor idzie!
Maciek, to nie moje sledzie. To Piorusia Onniki. Ja tylko przepis mam:))) On
je wykonal i przywiozl...
Ja wszystkim jutro, przysiegam, dam przepis na te sledzie. Ze sliwka.
Pyszne:) Zeby nie bylo:)) Warte...
--------
> Daj znac jak bylo na grzybach bo mnie tez ciagnie do lasu.
Dam, jak zdolam byc:)
Gosia

Pizza
Czy jest tu ktos z NY???