[gdzie] sprawdzone przepisy na przetwory domowe

11. Data: 2006-08-30 07:39:44

Temat: Re: [gdzie] sprawdzone przepisy na przetwory domowe
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

aga_agnieszka wrote:

> z tej dyskusji i tak nic nie wynika przepisów jak nie ma tak nie ma

Jak to nie ma? Przecież Waldek dał Ci najlepszą radę jaką możesz dostać:

"A o istnieniu googla słyszałaś? Bo tam można wiele stron znaleźć z
przepisami na przetwory".

Najpiękniejszą muzyką przed snem

12. Data: 2006-08-30 07:44:57

Od: rAzor <k...@...tusk.plusk.de> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik habros napisał:

> Stonka sie na przetwory nie nadaje.

Czemu - pancerzyki i chitynowe okrywy skrzydełek wydają sie być kusząco
chrupiące, jak chipsy. Do tego zielona cebulka... mmmmm
--
rAzor
----------------------------

13. Data: 2006-08-30 07:46:01

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

aga_agnieszka wrote:

> z tej dyskusji i tak nic nie wynika przepisów jak nie ma tak nie ma

Jak już napisał Waldek, słyszałaś o czymś takim jak Google? Przepisów w
sieci są setki, jeśli nie tysiące.
Wystarczy w google wpisać np.: przepisy przetwory. Zajmuje to 30 sekund
i nie trzeba angażować całej grupy do szukania.

Pozdrawiam
Bea

14. Data: 2006-08-30 07:46:07

Od: rAzor <k...@...tusk.plusk.de> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik aga_agnieszka napisał:

> Gdzie w internecie (jakaś stonka) znajde sprawdzone przepisy na
> przetwory domowe Jestem początkująca kucharką w tych sprawach ...

I nie tylko w tych. Zdaje sie, ze używanie html-a do przetworów również
nie jest zalecane.
--
rAzor
----------------------------

15. Data: 2006-08-30 07:48:00

Od: rAzor <k...@...tusk.plusk.de> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik aga_agnieszka napisał:

> Użytkownik "Beata Mateuszczyk" <b...@p...gazeta.pl> napisał w
> wiadomości news:ed3ekj$7gm$1@inews.gazeta.pl...

> z tej dyskusji i tak nic nie wynika przepisów jak nie ma tak nie ma

A kliknij tu:
http://tinyurl.com/hcr3g
Nie lękaj się - to tylko skrócony link do przepastnych archiwów pana
Google'a.
--
rAzor
---------------------

16. Data: 2006-08-30 07:58:08

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"aga_agnieszka" <a...@p...onet.pl> wrote in message
Gdzie w internecie (jakaś stonka) znajde sprawdzone przepisy na przetwory
domowe Jestem początkująca kucharką w tych sprawach a chętnie bym coś
zrobiła do słoików na zimę.

Szukaj lepiej książek np. w Merlinie.

17. Data: 2006-08-30 10:41:52

Od: "ABC" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rAzor" <k...@...tusk.plusk.de> napisał w wiadomości

> I nie tylko w tych. Zdaje sie, ze używanie html-a do przetworów również
> nie jest zalecane.

no i wreszcie Ci się aga_agnieszko dostało, kto to na grupie pisze w html -
u.
widać że nie tylko jesteś początkującą kucharką, ale nie martw się chrzest
już masz za sobą.

Faktycznie najpierw wejdź na naszą grupę na google i poczytaj, bo było tego
sporo, jeżeli już znajdziesz konkretny przepis to dopytaj, nie zniechęcaj
sie ze Cię tak potraktowali.

Zobaczysz tu jeszcze wiele oszołomów i dżdżdżdżooowinc i panslavistach już
nie będę wspominał.

Miłego Dnia :)
Jędrek

18. Data: 2006-08-30 11:04:19

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ABC" <a...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
> zniechęcaj sie ze Cię tak potraktowali.
>
> Zobaczysz tu jeszcze wiele oszołomów i dżdżdżdżooowinc i panslavistach już

Nie podwyższaj sobie obcasów kosztem moich kowbojek, karzełku...

w czym gotujecie powidła śliwkowe?
dynia - popsuła się :-(
KANIE !!!
gruszka w sosie