[gdzie] sprawdzone przepisy na przetwory domowe

1. Data: 2006-08-30 06:59:24

Temat: [gdzie] sprawdzone przepisy na przetwory domowe
Od: "aga_agnieszka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie w internecie (jakaś stonka) znajde sprawdzone przepisy na przetwory domowe
Jestem początkująca kucharką w tych sprawach a chętnie bym coś zrobiła do słoików na
zimę.

2. Data: 2006-08-30 07:00:00

Od: habros <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2006-08-30 07:00:25

Od: habros <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

aga_agnieszka napisał(a):
> Gdzie w internecie (jakaś stonka) znajde sprawdzone przepisy na
> przetwory domowe

Stonka sie na przetwory nie nadaje.

4. Data: 2006-08-30 07:13:20

Od: "aga_agnieszka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "habros" <h...@o...pl> napisał w wiadomości

> Stonka sie na przetwory nie nadaje.

czytanie teksu ze zrozumieniem
Wyraźnie napisane stronka z przepisami a nie z produktami do słoika

5. Data: 2006-08-30 07:23:42

Od: habros <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

aga_agnieszka napisał(a):

> czytanie teksu ze zrozumieniem

heh xero xero

> Wyraźnie napisane stronka z przepisami a nie z produktami do słoika

Wyraznie napisane stonka.

P.S.Mam dzisiaj zly humor bede sie czepial i wyzlosliwial caly dzien
(sorry).

6. Data: 2006-08-30 07:26:44

Od: Waldemar <w...@i...de> szukaj wiadomości tego autora

aga_agnieszka schrieb:
> Użytkownik "habros" <h...@o...pl> napisał w wiadomości
>

> czytanie teksu ze zrozumieniem
> Wyraźnie napisane stronka z przepisami a nie z produktami do słoika

czytaj ze zrozumieniem. On tylko napisał, że stonka się na przetwory nie
nadaje, bo jest niesmaczna.

A o istnieniu googla słyszałaś? Bo tam można wiele stron znaleźć z
przepisami na przetwory.

Waldek

7. Data: 2006-08-30 07:27:04

Od: BBjk <b...@Q...pl> szukaj wiadomości tego autora

habros napisał(a):

> P.S.Mam dzisiaj zly humor bede sie czepial i wyzlosliwial caly dzien
> (sorry).

Bo juz taki jestem i nic na to nie poradzę? ;)
--
pa, BBjk

8. Data: 2006-08-30 07:27:17

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

aga_agnieszka wrote:

> Użytkownik "habros" <h...@o...pl> napisał w wiadomości

> czytanie teksu ze zrozumieniem
> Wyraźnie napisane stronka z przepisami a nie z produktami do słoika

Oj, tak, czytanie ze zrozumieniem i z uwagą. Pisanie też.
Wyraźnie napisane stonka a nie stronka. Z tego wynikła uwaga kolegi.

Pozdrawiam
Bea

9. Data: 2006-08-30 07:30:42

Od: "aga_agnieszka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata Mateuszczyk" <b...@p...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:ed3ekj$7gm$1@inews.gazeta.pl...

> Oj, tak, czytanie ze zrozumieniem i z uwagą. Pisanie też.
> Wyraźnie napisane stonka a nie stronka. Z tego wynikła uwaga kolegi.
>
> Pozdrawiam
> Bea

z tej dyskusji i tak nic nie wynika przepisów jak nie ma tak nie ma

10. Data: 2006-08-30 07:33:27

Od: BBjk <b...@Q...pl> szukaj wiadomości tego autora

aga_agnieszka napisał(a):

> z tej dyskusji i tak nic nie wynika przepisów jak nie ma tak nie ma

Jak nie wynika, jak wynika.
Wyrabianie obowiązkowego limitu o "czytaniu ze zrozumieniem".
--
pa, BBjk

w czym gotujecie powidła śliwkowe?
dynia - popsuła się :-(