gdzie stolnica w stolicy? ;-)

1. Data: 2004-09-27 19:58:52

Temat: gdzie stolnica w stolicy? ;-)
Od: malwinka <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poradzcie, gdzie w Warszawie kupic porzadna, solidna stolnice? To co do
tej pory widzialam to rozpadajace sie juz w sklepie koszmarki z cienkiej
sklejki 8-|

1. Data: 2004-09-27 20:31:42

Temat: Re: gdzie stolnica w stolicy? ;-)
Od: Izza <i...@b...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

malwinka wrote:

> Poradzcie, gdzie w Warszawie kupic porzadna, solidna stolnice? To co do
> tej pory widzialam to rozpadajace sie juz w sklepie koszmarki z cienkiej
> sklejki 8-|
o jak ktos juz powie to ja tez chce jedna:)

Iza
--
Izza
i...@p...onet.pl

1. Data: 2004-09-27 21:06:29

Od: Catalina <c...@u...plsocseks.net> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 27 Sep 2004 21:58:52 +0200, malwinka
<m...@g...pl> wrote:

>Poradzcie, gdzie w Warszawie kupic porzadna, solidna stolnice? To co do
>tej pory widzialam to rozpadajace sie juz w sklepie koszmarki z cienkiej
>sklejki 8-|

Może w hali Banacha, jakiś czas temu kupiłam tam swoją i jest bardzo
porządna.

--
Catalina
gg # 186839

1. Data: 2004-09-28 08:31:40

Od: Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Catalina" <c...@u...plsocseks.net> napisał w wiadomości

> Może w hali Banacha, jakiś czas temu kupiłam tam swoją i jest bardzo
> porządna.

Ja niestety mam taką nieporządną, ale już się przyzwyczaiłam...
A porządna to chyba tylko u stolarza...
--
Joanna http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2004-09-28 08:34:00

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik malwinka napisała:

> Poradzcie, gdzie w Warszawie kupic porzadna, solidna stolnice? To co do
> tej pory widzialam to rozpadajace sie juz w sklepie koszmarki z cienkiej
> sklejki 8-|

U nas, w dawnej stolicy widuję na placu, w towarzystwie wyrobów z
wikliny. Jesli u ciebie tak się nie da, zamów u stolarza.
--
pa, BasiaBjk bez drewnianej stolnicy, za to z płytą :)

1. Data: 2004-09-28 08:36:02

Od: malwinka <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Catalina wrote:

> Może w hali Banacha, jakiś czas temu kupiłam tam swoją i jest bardzo
> porządna.

Wlasnie myslalam o takim sklepie typu Hala Banacha czy Uniwersam
Grochow... Spradzwe dzisiaj! Bo tamte badziewia widzialam w hipermarketach.

1. Data: 2004-09-28 10:31:49

Od: malwinka <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

BasiaBjk wrote:

> U nas, w dawnej stolicy widuję na placu, w towarzystwie wyrobów z
> wikliny. Jesli u ciebie tak się nie da, zamów u stolarza.

W Rzeszowie, skad jestem, w sobote czy w niedziele tez mozna bylo kupic
na targu przerozne rzeczy z drewna z wiklina w parze, mysle ze i
porzadne stolnice z drewna by tam mieli, ale nie znam podobnego miejsca
w Warszawie :-(

Nie na temat ale ...
cena piersi
Wino gronowe