gdzie strzelić?

1. Data: 2004-03-27 09:28:32

Temat: gdzie strzelić?
Od: "Grzegorz " <g...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Mam pytanie.

Gdzie należy strzelić (z pistoletu)
do człowieka tak, aby się zaczął dusić?
Jeśli to mozliwe to chodzi mi o zablokowanie
mięśni które są za to odpowiedzialne.
Aby dana osoba była świadoma.

Dzieki,
Grzegorz

ps. wiem, ze medycyna zajmuje sie raczej
leczeniem ludzi, dlatego bede wdzieczny
za niekomentowanie pod tym kątem
tego postu.

2. Data: 2004-03-27 09:49:35

Temat: Re: gdzie strzelić?
Od: ptr <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Grzegorz napisał:
> [...]
>
> Dzieki,
> Grzegorz
>
> ps. wiem, ze medycyna zajmuje sie raczej

to żart?
sobie w łeb strzel kolego

3. Data: 2004-03-27 10:49:08

Od: Robert Pyzel <r...@g...Bez.Spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <c43iml$sp1$1@inews.gazeta.pl> ptr tako rzecze:

> to żart?
> sobie w łeb strzel kolego

Spokojnie, wszak prosił o niekomentowanie. Pewnie pisze opowiadanie
kryminalne czy scenariusz. Ty myślisz, że jak ktoś umie tak strzelać,
żeby trafić dokladnie tam gdzie chce, to się musi w usenecie nauczyć
gdzie celować.

BTW snajperzy przechodzą pewne przeszkolenie w tej dziedzinie. Zależnie
od tego, czy cel ma granat i nie chcemy, żeby rozwarł rękę, czy ma kogoś
na muszce i chcemy zwiotczenia mięśni mają inne wytyczne.

--
"Ćwiczenie Tai Chi jest doskonałym treningiem szybkości.
Mający 90 lat mistrzowie Tai Chi, poruszają się równie

4. Data: 2004-03-27 18:07:29

Temat: Odp: gdzie strzelić?
Od: "J" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Postrzel go w jaja. Będzie przytomny i będziesz mógł jeszcze mu dogadać zani
m go zabijesz.

5. Data: 2004-03-27 18:18:35

Od: ptr <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> BTW snajperzy przechodzą pewne przeszkolenie w tej dziedzinie. Zależnie
> od tego, czy cel ma granat i nie chcemy, żeby rozwarł rękę, czy ma kogoś
> na muszce i chcemy zwiotczenia mięśni mają inne wytyczne.

to bardzo ciekawe co piszesz. snajperzy zabierają też łuski po
wystrzelonych pociskach, żeby zatrzeć ślady naturalnie. dobry snajper
potrafi zatrzymać pułk nieprzyjacielskiej piechoty a pociski stosowane w
karabinkach snajperskich muszą się charakteryzować, oprócz dużej energii
kumulacyjnej, możliwie płaskim torem lotu - czytałem w ostatnim
'komandosie'. jak policyjny snajper leży na dachu w czasie akcji na
przykład, to na karimacie; zwykle ma przy tym kolegę do pomocy z
lornetką - szuka on i namierza cele a wyszkolony snajper strzela wtedy
do granatu lub mięśnia i po sprawie. na zdjęciach widziałem.
pozdrawiam :)
ptr

6. Data: 2004-03-27 18:40:09

Temat: Re: Odp: gdzie strzelić?
Od: Drwal <w...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

J 27 marca 2004, 19:07:29, szrajbnął:

> Postrzel go w jaja. Będzie przytomny i będziesz mógł jeszcze mu dogadać zani
> m go zabijesz.

Tak... a oddychamy siusiakiem. Brawa dla tego pana!

--
Drwal GG:2006587 [ROT13!]q...@b...cy
zdjecie.moje.prv.pl /\ drwal.ws.prv.pl

7. Data: 2004-03-27 19:24:20

Od: g...@s...tpi.pl szukaj wiadomości tego autora

Drwal <w...@s...com> wrote:

> Tak... a oddychamy siusiakiem. Brawa dla tego pana!

Niektórzy myślą siusiakiem.

--
Adam Wysocki * www.gophi.net * Heyah, POP & Simplus User * SP5250730
GG 1234 * GSM +48505439030 * g...@l...net.pl * g...@g...pl

8. Data: 2004-03-27 21:59:51

Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert Pyzel" <r...@g...Bez.Spamu.pl> napisał w
wiadomości news:c43pp3.3uqlb5t.1@to.robota.cypla.jest...

> BTW snajperzy przechodzą pewne przeszkolenie w tej dziedzinie. Zależnie
> od tego, czy cel ma granat i nie chcemy, żeby rozwarł rękę, czy ma kogoś
> na muszce i chcemy zwiotczenia mięśni mają inne wytyczne.

Celuje się w czoło nad nasadą nosa. No ale wówczas postrzelony nie ma
żadnych szans przeżycia. Strzał opisany punkt powoduje natychmiastowy
paraliż wszystkich mięśni, dzięki czemu trafiony nie pociągnie za spust
lub nie wysadzi bomby. A żeby się dusił, to najpewniej z boku w tchawicę,
byle tętnic, żył i kręgosłupa nie uszkodzić. Ale za długo pewnie nie
pożyje również.

9. Data: 2004-03-27 22:55:42

Od: "Wojciech F." <"vankaszaner[REMOVE_IT]"@tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Proponuje butelke z amoniakiem.
--
Pozdrawiam Wojtek

GG: 6414054
E-mail/Tlen.pl: jak w nagłówku
"Ipsa scientia potestas est."

10. Data: 2004-03-28 10:26:59

Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojciech F." <"vankaszaner[REMOVE_IT]"@tlen.pl> napisał w
wiadomości news:1lcbwgrrzkg9e$.dlg@tofik.homeip.net...

> Proponuje butelke z amoniakiem.

Ale do niej strzelać, czy ją wystrzelić?

coś z nogą
Czy picie mleka krowiego ma wpływ na wzrost chorób wśród ludzi ?
Krosty na zołędzu
co na odbarwienia skory?
trzeci migdal - gdzie w Lublinie