gdzie to wszystko zmiescic

1. Data: 2003-09-03 13:24:54

Temat: gdzie to wszystko zmiescic
Od: "Aneta" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

poratujcie mnie. gdzie ja mam pomieścić te wszystkie tusze, cienie do oczu,
kredki, pomadki, podkłady i inne pudry. czy macie jakieś specjalne kuferki
albo inne walizeczki na to wszystko. ja zanim cokolwiek znajdę to musze
wszystko wyrzucić na ziemie.

--
Aneta

1. Data: 2003-09-03 13:50:48

Temat: Re: gdzie to wszystko zmiescic
Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Wed, 3 Sep 2003 15:24:54 +0200, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <a...@t...pl> i powiedziała:

> [...]
> albo inne walizeczki na to wszystko. ja zanim cokolwiek znajdę to musze

Podstawowy stuff (puder, tusz, cienie, szminka, mleczko, tonik
itp.), którego używam często, trzymam w kosmetyczce w łazience (lub,
częściej ;-), luzem na lustrze i szafce). Resztę (inne kolory cieni,
tusze, okazjonalne malowidła typu maskary do włosów) w koszyczkach w
łazienkowej szafce. Lakiery - w lodówce.

Zuzanka bez kuferka

*:.
... za ten tekst masz moje uwielbienie po wieki wiekow...
Jacek Kijewski

1. Data: 2003-09-03 14:34:15

Od: Beth Winter <r...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Aneta wrote:

> [...]
> albo inne walizeczki na to wszystko. ja zanim cokolwiek znajdę to musze

Ja niedawno kupilam w Auchan taki koszyczek z 4 przegrodkami. Szminki w
jednej, stuff do oczu w drugiej i tak dalej... tylko wyjac z szafki i
przebierac.

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2003-09-03 15:00:24

Od: "ula.p" <u...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> albo inne walizeczki na to wszystko. ja zanim cokolwiek znajdę to musze
nie kupowac tyle:) mnie sie wszystko(tusz, podkład, krem, kredka do
oczu, konturówka do ust, 2 szminki, 2 pojemniczki z cieniami,
dezodorant) miesci w koszyczku na pólce w łazience. Tylko przybory do
manicure trzymam w szufladzie koło biurka.

pozdrawiam, ula.p

1. Data: 2003-09-03 15:20:32

Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneta" <a...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> albo inne walizeczki na to wszystko. ja zanim cokolwiek znajdę to musze

Ja przy sobie noszę tusz i puder w kamieniu. A do łazienki kupiłam taki
świetny zestaw koszyczków wiklinowych (?) w IKEA (19,90 za 4 sztuki różnej
wielkości od małego do dużego). Stoją te koszyczki na pralce.

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--

"Kobiety rzadko wybaczają temu, kto forsuje okazję,
ale nigdy temu, kto pomija sposobność" Molier

1. Data: 2003-09-03 15:51:28

Od: "Agata" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 03 Sep 2003 17:20:32 +0200, misiczka wrote:

> [...]
> taki świetny zestaw koszyczków wiklinowych (?) w IKEA (19,90 za 4
> sztuki różnej wielkości od małego do dużego). Stoją te koszyczki

Ja też kupiłam w IKEA koszyczki, ale takie 3 okrągłe z pokrywkami. W
najmniejszym mam pałeczki kosmetyczne, w średnim waciki, a w
największym pudry, tusze, szminki, cienie itd... Stoją sobie spokojnie
na parapecie:)
Pozdrawiam - Agata

1. Data: 2003-09-03 18:22:37

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 3 Sep 2003 15:24:54 +0200, "Aneta" <a...@t...pl>
wrote:

>poratujcie mnie. gdzie ja mam pomie?ci? te wszystkie tusze, cienie do oczu,
>kredki, pomadki, podk?ady i inne pudry. czy macie jakie? specjalne kuferki
>albo inne walizeczki na to wszystko. ja zanim cokolwiek znajd? to musze
>wszystko wyrzuci? na ziemie.

bardzo duza szuflada.

Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-09-03 19:17:40

Od: "Aneta" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beth Winter" <r...@a...net> napisał w wiadomości

> Ja niedawno kupilam w Auchan taki koszyczek z 4 przegrodkami. Szminki w
> jednej, stuff do oczu w drugiej i tak dalej... tylko wyjac z szafki i
> przebierac.
>
> --
a ile to cudeńko?? i na jakim dziale?
aneta

1. Data: 2003-09-03 19:18:53

Od: "Aneta" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ula.p" <u...@p...fm> napisał w wiadomości

> pozdrawiam, ula.p

łatwo powiedzieć trudno zrobić :(
aneta

1. Data: 2003-09-03 19:52:43

Od: Beth Winter <r...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Aneta wrote:

> Użytkownik "Beth Winter" <r...@a...net> napisał w wiadomości

> a ile to cudeńko?? i na jakim dziale?

Stalo przy pojemnikach plastikowych, a kosztowalo jakies grosze, chyba
ponizej 10 zl - koszyk jest pozadny, ladnie wypleciony i bambusowe
raczki, wiec od razu kupilam dwa ^_^ Auchan w Wola Parku w Warszawie,
wiecej tam takich roznych koszyczkow mieli po zdumiewajaco niskich
cenach.

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman