gdzie w Krakowie panele classen?

1. Data: 2001-09-17 11:01:45

Temat: gdzie w Krakowie panele classen?
Od: Zinger <Z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Czy gdzies poza Castorama i Obi (ale w ograniczonym zakresie) mozna je
kupic?

Pozdrawiam,
Tomek

1. Data: 2001-09-19 13:28:29

Temat: Re: gdzie w Krakowie panele classen?
Od: Wojciech Gołąbowski <w...@g...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zinger" <Z...@p...fm> napisał w wiadomości
> Czy gdzies poza Castorama i Obi (ale w ograniczonym zakresie) mozna je
> kupic?

Nie wiem, ale ostatnio Classen zaczął nabierać złej opinii (poszperaj
w archiwum). Na pewno chcesz go kupić?

Wojtek
--
, Wojciech "Voqo" Gołąbowski
. / ,'. ,'| ,'. http://www.golabowski.art.pl

1. Data: 2001-09-19 13:57:22

Od: Zinger <Z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem, ale ostatnio Classen zaczął nabierać złej opinii (poszperaj
> w archiwum). Na pewno chcesz go kupić?
>
> Wojtek

Juz za pozno - wczoraj kupilem...:)

Pozdrawiam,
Tomek

1. Data: 2001-09-20 10:38:17

Od: Wojciech Gołąbowski <w...@g...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Juz za pozno - wczoraj kupilem...:)

Jak położysz, daj znać na grupę, czy zasłyszana opinia okazała się
prawdziwa... czego oczywiście Ci nie życzę :)

Wojtek

1. Data: 2001-09-21 03:01:14

Od: "JS" <j...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojciech Gołąbowski" <w...@g...art.pl> napisał w
wiadomości > > > Nie wiem, ale ostatnio Classen zaczął nabierać złej opinii
(poszperaj

A jakie w cenie Classena nie zasluguja na potepienie ? Moze jakies
propozycje (w Krakowie) ?
Wylaczam Pergo i inna "drozyzne"....
Pozdrawiam
Janusz

1. Data: 2001-09-21 13:11:25

Od: Wojciech Gołąbowski <w...@g...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JS" <j...@t...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
opinii
> (poszperaj
> > >
> A jakie w cenie Classena nie zasluguja na potepienie ? Moze jakies

W cenie Classena są jeszcze KronoPol (Żary, na licencji szwajcarskiej)
i niemiecki (?) Hornitex; sprzedawca stwierdził, że - w odróżnieniu
od Classena - nie miał na nie żadnej reklamacji. Kupiłem KronoPol, ale
jeszcze nie kładłem...

Wojtek

1. Data: 2001-09-26 06:39:48

Od: "Kuba" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Znajomi ostatnio kladli Classeny - bez zastrzezen. A czy ktos ma
doswiadczenia z panelami Innotec (dawniej Prospanel) - tylko w tej firmie
znalazlem interesujacy mnie kolor (jablon locarno), sa niedrogie 20 pare
PLN/m2 i maja 10 lat gwarancji. Sprzedawane sa m.in. przez VOX. Pozdrawiam,
Kuba.

Zabezpieczenie wodoodporne
Zlew do kuchni
TBS