[gdzie] w Warszawie czyszczenie twarzy??

1. Data: 2003-11-12 18:19:31

Temat: [gdzie] w Warszawie czyszczenie twarzy??
Od: "Graza" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny,
Gdzie mogę zrobić sobie czyszczenie twarzy, takie zakończone masażem itd...
Skutecznie i w miarę tanio i żeby jeszcze było miło? Gdzieś na mokotowie
może na ursynowie, albo w centrum....
Jak możecie podajcie namiary (jakieś sprawdzone salony :) ) i ile takie coś
może kosztować?
Pozdrawiam,
Graza

1. Data: 2003-11-12 20:20:17

Temat: Re: [gdzie] w Warszawie czyszczenie twarzy??
Od: "Aniuta" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam bardzo milutki zakład Mandragora na Ursynowie ul Pasaż Ursynowski,
nie pamiętam numeru, tel6489680, koniecznie do pani Marleny i trzeba prosić
o tzw. cały zabieg, pozdrawiam

1. Data: 2003-11-12 20:52:19

Od: "Nicki" <majka'usunto'@klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

odpisuj pod postem ok?
i tnij cytaty, podpisy i inne niepotrzebne elementy kochaniutka

pozdr

1. Data: 2003-11-12 21:36:50

Od: "Miśka" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Graza <g...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> Skutecznie i w miarę tanio i żeby jeszcze było miło? Gdzieś na mokotowie

Bardzo polecam Instytut Eris na Puławskiej. Wszystko odbywa sie bardzo
fachowo, bardzo higienicznie i bardzo przyjemnie. Czyszczenie jest robione
niezmiernie dokładnie, potem jest fajne łagodzenie wymęczonej buźki, masaż i
co tam sobie zażyczysz. Cały zakład jest bardzo ładnie urządzony, a w
trakcie maseczek leżąc na kozetce można niemalże usnąc, bo jest wygodnie,
milutko, a z głośników sączy się kojąca muzyczka. Kosmetyczek jest tam
kilka, ale pójść można do każdej, bo wszystkie dobrze Ci zrobią:) Ja chodzę
tylko tam i nie zamierzam tego zmieniać. Pracują na profesjonalnej linii
kosmetyków Erisa używanych tylko w salonach. Cena takiej przyjemności
oscyluje w granicach 80 do 100zł, ale dokładnie niestety nie pamiętam.
Tel.: 844 65 67

Pozdrawiam
Miśka

1. Data: 2003-11-13 10:26:36

Od: Michal <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Graza wrote:

> [...]
> Skutecznie i w miarę tanio i żeby jeszcze było miło? Gdzieś na mokotowie

Tez polecam Eris. Tylko ze ten na ul. Pulawskiej jest chyba strasznie
popularny, bo nigdy nie udaje mi sie zarezerwowac dobrego i w miare
szybkiego terminu zabiegu. Zupelnie inaczej jest pod tym wzgledem na ul.
Freta. Mysle, ze jakosc uslug jest taka sama jak na Pulawskiej (wszystko
wyglada tak jak opisala to Miska), a umowic sie mozna czesto nawet tego
samego dnia.
ul. Freta 41/43 tel. 635 83 80

Pozdrawiam.
Michal.