gdzie w Wawie próbki Unifiance?

1. Data: 2007-02-02 19:01:10

Temat: gdzie w Wawie próbki Unifiance?
Od: "Sylwia" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może wiecie gdzie w Warszawie (najchętniej Żoliborz lub Centrum) uda mi się
znaleźć próbki podkładu Unifinace Fond de Teint do skóry suchej, La Roche
Possay?
Zwiedziłam Superpharm w Arkadii i w Galerii Mokotów i nie mają tam w ogóle
Unifiance. :(
Jeśli znacie ten podkład, powiedzcie, proszę, czy naprawdę jest wart swojej
ceny?
Chodzi mi o wersję wygładzającą (nie tę bardzo kryjącą)... Czy w palecie
jest jasny kolor?

Pozdrawiam, Sylwia

2. Data: 2007-02-02 21:33:41

Temat: Re: gdzie w Wawie próbki Unifiance?
Od: Carrie <c...@w...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu Fri, 2 Feb 2007 20:01:10 +0100, Sylwia wydukał(a) nieśmiało, a
wszystkim się zdawało, że to echo grało:

> [...]
> Possay?
> Zwiedziłam Superpharm w Arkadii i w Galerii Mokotów i nie mają tam w ogóle

Na Grójeckiej, blisko skrzyżowania z Bitwy Warszawskiej 1920r., jest
apteka, która sprzedaje te kosmetyki. Czy ma akurat taki podkład, nie
wiem - mnie interesował Toleriane i dostałam próbkę, chociaż pani
szukała jej dość długo. Ale jeśli nie mieliby próbek, to może chociaż
tester pokażą.

Tu ktoś sprzedaje próbki:
http://www.allegro.pl/item163359950_la_roche_posay_u
nifiance_podklad_kryjacy.html,
ale pisze, że to podkład do cery tłustej i mieszanej.

Na marginesie powiem, że moim skromnym zdaniem Toleriane jest kiepski
- do mojej cery w każdym razie zupełnie się nie nadaje. Pierwsza
lepsza Soraya daje na mojej twarzy lepszy efekt niż ten podkład, a
cena jest nieporównywalna... Nie wiem, może on ma jakieś swoiste
zalety - kolor rzeczywiście wyrównuje i kryje dość dobrze, ale co z
tego, kiedy po godzinie świeciłam jak żarówka, a po osuszaniu twarzy
chusteczką większa część podkładu na tej chusteczce została, więc i
krycie się poważnie wybrakowało ;>
BTW nie wiem, jak to jest z próbkami - ostatnio chciałam przetestować
kilka podkładów różnych firm i zawsze dostawałam próbki w odcieniach
dość ciemnego beżu - zbyt ciemnego, jak dla mnie. Sprzedawcy
twierdzili, że próbek w innych odcieniach wcale nie mają [to były
saszetki z kosmetykiem] :/ Spisek? Że niby najwięcej Polek używa
odcieni pasujących do opalonej skóry, więc próbka tego rodzaju będzie
dobra dla każdej? ;>

Pozdrawiam, Carrie [która właśnie zapoznała się bliżej z Sephorą i
tamtejszym systemem wydawania próbek - to mi się podoba :) Choć nie
wiem, czy dają w tych swoich słoiczkach np. próbki pudrów Guerlain -
na razie testuję krem pod oczy i bazę matującą Sephory ;)]

3. Data: 2007-02-02 23:34:40

Od: "Kalinka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tu ktoś sprzedaje próbki:

http://www.allegro.pl/item163359950_la_roche_posay_u
nifiance_podklad_kryjacy
.html,
> ale pisze, że to podkład do cery tłustej i mieszanej.

No chyba zwariował ten ktoś, żeby próbkę za 3 zł wysyłać paką za 6,50...
No, może gdybym ze 200 tych próbek kupiła, to ciężar w miare by się zgodził,
ale 1 próbka??
Świnia nie sprzedawca, nic bym u niego nie kupiła:/
K.

4. Data: 2007-02-07 14:32:03

Od: "Wioletta" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sylwia" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
> Może wiecie gdzie w Warszawie (najchętniej Żoliborz lub Centrum) uda mi
> się znaleźć próbki podkładu Unifinace Fond de Teint do skóry suchej, La
> Roche Possay?

Ja dostałam próbki w aptece na Al. Solidarności (apteka pod aniołami(?) w
stronę Feminy). Mają tam całą kolorówkę z La Roche.
A, i możesz spróbować w aptece w Klifie na Okopowej.

Pozdrawiam,
Wioletta.

Wrocław-Tresor Lancome
j'adore
estee lauder - allegro?
szkło kontaktowe w tvn24 i składanie koszulki
Czy ktoras Pani posiada posiada ten model ?