gdzie w sieci jakies awangardowe fryzury?

1. Data: 2003-10-25 13:23:43

Temat: gdzie w sieci jakies awangardowe fryzury?
Od: "Vika" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

no wlasnie,
interesuja mnie jakies niesymetryczne, dziwnie kolorowe, awangardowe ,
jednym slowem -dziwaczne fryzury
znacie moze jakis adresy w sieci zeby sobie obejrzec,
bo nie chce mi sie wymyslac a tym bardziej tlumaczyc fryzjerce.

pozdrawiam,
vika

1. Data: 2003-10-25 17:21:12

Temat: Re: gdzie w sieci jakies awangardowe fryzury?
Od: "studiourody" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
www.wella.de trendy
www.goldwell.de
www.schwarzkopf.de
to nie tylko strony firmowe możesz zobaczyć co jest i bedzie modne w sezonie
jesień zima
pozdrawiam

1. Data: 2003-10-26 09:33:44

Od: "Joannka" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam www.alewlosy.com
Pozdrawiam!

1. Data: 2003-10-26 13:21:33

Od: "Vika" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> www.wella.de trendy
> www.goldwell.de
> www.schwarzkopf.de

obejrzalam, niektore fajne, ale nie powalilo mnie na kolana
v.

1. Data: 2003-10-26 17:52:01

Od: "Ptaszyn Apfelbaum" <P...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> znacie moze jakis adresy w sieci zeby sobie obejrzec,
> bo nie chce mi sie wymyslac a tym bardziej tlumaczyc fryzjerce.

www.sex-pistols.com

PA

jak uzyskac srebrny kolor wlosow?
trwala?