[gdzie we Wrocławiu] french manicure i płatność kartą

1. Data: 2006-09-07 07:41:47

Temat: [gdzie we Wrocławiu] french manicure i płatność kartą
Od: AKS <o...@N...zag.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
Wiem, że pytanie może i dziwne, ale uzależniłam się
od karty i rzadko posiadam gotówkę przy sobie..
Gdzie więc znajdę dobrą manicurzystkę i będę mogła
skorzystać z karty?

Pozdrowienia powakacyjne śle,
AKS

2. Data: 2006-09-07 09:19:16

Od: "misiczka" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AKS" <o...@N...zag.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> od karty i rzadko posiadam gotówkę przy sobie..
> Gdzie więc znajdę dobrą manicurzystkę i będę mogła

W LCN na Powstańców Śląskich, w galeriowcu (071) 3677073

pozdrawiam, Lesława Ignaszewska

--
Ludzie dzielą się na tych, którzy kochają koty
i na tych, pokrzywdzonych przez los (O. Wilde)

Zielona Góra/Gorzów - dermatolog?
jaki krem/żel lubrykacyjny i gdzie szukać?
Peelingi Wrocław
ochrona włosów w saunie suchej
Odzywka - Gliss Kur Hair Repair Asia Beauty