gdzie wyrzucic niepotrzebne noże

1. Data: 2006-10-05 13:00:41

Temat: gdzie wyrzucic niepotrzebne noże
Od: Darecka <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupilam sobie zestaw nowych, porzadnych nozy i teraz mam problem:
Gdzie wyrzucic te stare, niepotrzebne?
Przeciez nie wyrzuce ot tak do kontenera ze smieciami.
Pytanie dla mnie wazne, bo przeciez chodzi o bezpieczenstwo np. panow,
co wybieraja puszki ze smietnikow.
d.

2. Data: 2006-10-05 13:37:47

Temat: Re: gdzie wyrzucic niepotrzebne noże
Od: Maseł <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Darecka wrote:
> [...]
> Przeciez nie wyrzuce ot tak do kontenera ze smieciami.
> Pytanie dla mnie wazne, bo przeciez chodzi o bezpieczenstwo np. panow,

Daj im do reki....
Albo powies w woreczku na smietniku (u mnie po 5 minutach by juz ich nie
bylo - monitoring jakowys maja ci panowie, czy co...)

Pozdro

Maseł

3. Data: 2006-10-05 13:40:24

Od: "MaciekP" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Darecka" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Przeciez nie wyrzuce ot tak do kontenera ze smieciami.
> Pytanie dla mnie wazne, bo przeciez chodzi o bezpieczenstwo np. panow,

Ostrożnie połóż je koło kontenera.
Szybko znajdą nowego właściciela.

4. Data: 2006-10-05 16:06:29

Od: Darecka <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

MaciekP napisał(a):

> Ostrożnie połóż je koło kontenera.
> Szybko znajdą nowego właściciela.

A jak tym wlaścicielem zostana dzieci i sie nimi zaszlachtują?

5. Data: 2006-10-05 16:36:19

Od: Sierp <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

MaciekP napisał(a):
> Ostrożnie połóż je koło kontenera.
> Szybko znajdą nowego właściciela.

jak sie wyrzuca pralke (choc teraz sie oddaje do sklepu podobno..)
to sie zamek wylamuje, aby dziecko sie nie zamknelo (choc imho
to malo prawdopodobne), a ty tu noze proponujesz zostawic dla
dzieci..

Sierp

6. Data: 2006-10-05 17:12:26

Od: Maseł <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sierp wrote:

> [...]
> to sie zamek wylamuje, aby dziecko sie nie zamknelo (choc imho
> to malo prawdopodobne), a ty tu noze proponujesz zostawic dla

Z lodowki odpinasz uszczelke magetyczna, a do zamrazarki wkladasz cieply
koc?
Bez przesady - przypomnij sobie czym Ty sie bawiles jak byles maly (ja z
tych "bezpieczniejszych" zabaw to pamietam wbijanie nozy w ziemie - w
wersji "soft" srubokreta - i jakos nie pamietam, zeby ktos sie przy tym
szczegolnie mocno pokaleczyl... Zwlaszcza, ze w proponowanym
rozwiazaniu to te noze spedza na smietniku (mozliwe, ze polozone na
kuble) nie wiecej niz godzine.

Pozdro

Maseł

7. Data: 2006-10-05 17:26:13

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sierp <s...@n...net> wrote:

> jak sie wyrzuca pralke (choc teraz sie oddaje do sklepu
> podobno..)
> to sie zamek wylamuje, aby dziecko sie nie zamknelo

Może w hameryce...

J.

8. Data: 2006-10-05 18:29:22

Od: Sierp <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Jarek P. napisał(a):

> Może w hameryce...

moja pralka jest tajwanska, a w instrukcji jak byk stoi :)

Sierp

9. Data: 2006-10-05 20:04:35

Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Darecka <d...@g...pl> wrote in

> Kupilam sobie zestaw nowych, porzadnych nozy i teraz mam problem:
> Gdzie wyrzucic te stare, niepotrzebne?
> Przeciez nie wyrzuce ot tak do kontenera ze smieciami.

Wbij w styrobian albo obloz tektura i owin tasma do kartonow, zapakuj
w pudelko i wrzuc je do kontenera.

W.

--
- remove 'usun' and the dot if you need to reply via e-mail

10. Data: 2006-10-05 20:25:46

Od: Marek Szapajko <f...@t...pbz> szukaj wiadomości tego autora

*Darecka* napisał(a):

> [...]
> Przeciez nie wyrzuce ot tak do kontenera ze smieciami.
> Pytanie dla mnie wazne, bo przeciez chodzi o bezpieczenstwo np. panow,

Tak czytam i czytam i wychodzi na to, że nie tak prosto wyrzucić
stare noże :)

Może po prostu je komus podaruj? :)

Marek Szapajko .... http://www.szapajko.republika.pl .... Zażółć gęślą jaźń
GG: 208353 ....... OdROTuj email: echo f...@t...pbz | tr 'a-z' 'n-za-m'
With money you can buy a bed, but not sleep.

suszenie w zmywarce
Elementy mocujące front meblowy do zmywarki
wilgoc
gdzie w krakowie panele classen lub eurofloor
Jak zatrzymac budowe ... lotniska