gdzie wyrzucic niepotrzebne noże

31. Data: 2006-10-09 08:17:52

Temat: Re: gdzie wyrzucic niepotrzebne noże
Od: Marek Kutyla <S...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tego oto dnia 2006-10-08 21:35, Niejaki/a Michal Sobkowski bedac w
stanie euforii nagryzmolil/a co nastepuje:

> Marek, czy przypadkiem to nie ty jesteś osobą, która wymynalazła, że po
> wyłączeniu pralki trzeba dla bezpieczeństwa odczekać dobrych kilka
> minut, zanim da się otworzyć drzwiczki? ;-)

Nie, ten pomysl jest chyba wolny. Mozesz smialo opatentowac ;-)

--
3M-cie sie czego chcecie !
Marek Kutyla vel zarki -- popraw ADRES w odpowiedzi --

Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.sieci: http://sierp.net/faq

32. Data: 2006-10-09 08:27:10

Od: Michał Sobkowski <m...@f...adres.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 10/9/2006 10:17 AM, Marek Kutyla napisał(a):

> Nie, ten pomysl jest chyba wolny. Mozesz smialo opatentowac ;-)

Wolny pomysł? AFAIK od lat nie ma w Polsce (w Europie?) na rynku pralki,
która nie miałaby takiego idiotycznego zabezpieczenia.

Michał
--
Michał Sobkowski, IChB PAN, Poznań
http://www.man.poznan.pl/~msob/

33. Data: 2006-10-09 08:37:08

Od: Michał Sobkowski <m...@f...adres.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 10/9/2006 10:17 AM, Marek Kutyla napisał(a):

> Pozyjesz troche, dorosniesz do cywilizacji to zrozumiesz.
> W Stanach to jes normalna procedura i u nas kiedys tez tak bedzie.
Ja mam jednak nadzieję, że ze Stanów będziemy importować procedury
rozsądne, a nie idiotyczne.
:-)

Michał

34. Data: 2006-10-09 08:44:24

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Kutyla" <S...@j...pl> napisał w wiadomości

> Pozyjesz troche, dorosniesz do cywilizacji to zrozumiesz.

Jaaasne :-) Fakt, na starość się głupieje...

> W Stanach to jes normalna procedura i u nas kiedys tez tak bedzie.

W Stanach wiele rzeczy jest "normalną procedurą", ale to raczej
kiepski dowód na ich mądrość i logikę i szczerze mówiąc bardzo bym się
martwił, gdyby i u nas kiedyś tak było.

J.

35. Data: 2006-10-09 09:22:32

Od: "e-Shrek" <e-shrek@po_malpce_tylko_to-->wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> wrote in news:egd254$pkb$1@daniel-
new.mch.sbs.de:

> W Stanach wiele rzeczy jest "normalną procedurą", ale to raczej
> kiepski dowód na ich mądrość i logikę i szczerze mówiąc bardzo bym się
> martwił, gdyby i u nas kiedyś tak było.

A napisa "podawana kawa jest goraca" w McD? ;-)

e-Shrek

36. Data: 2006-10-09 12:37:24

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Michal Sobkowski <m...@f...adres.invalid> wrote in

> Niektore tak maja.

Znaczy są jakieś (z tych obecnie sprzedawanych), które tak nie
mają?

J.

37. Data: 2006-10-09 12:47:41

Od: Michał Sobkowski <m...@f...adres.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 10/9/2006 2:37 PM, Jarek P. napisał(a):

> [...]
Protestuję przeciwko takiemu cytowaniu!
:-)

Michał

38. Data: 2006-10-09 13:20:32

Od: "e-Shrek" <e-shrek@po_malpce_tylko_to-->wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Znaczy są jakieś (z tych obecnie sprzedawanych), które tak nie
> mają?

Nie sledze rynku pralek ;-) Mam i taka i taka, stad moje stwierdzenie.

e-Shrek

39. Data: 2006-10-09 14:39:39

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michał Sobkowski <m...@f...adres.invalid> wrote:

> Protestuję przeciwko takiemu cytowaniu!
> :-)

Ups, sorki ;-)

J.

suszenie w zmywarce
Elementy mocujące front meblowy do zmywarki
wilgoc
gdzie w krakowie panele classen lub eurofloor
Jak zatrzymac budowe ... lotniska