gdzie zlikwidować pajaczki na nogach - Wroclaw

1. Data: 2004-03-25 12:35:30

Temat: gdzie zlikwidować pajaczki na nogach - Wroclaw
Od: "Joanna" <j...@P...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :)

Poszperałam trochę w archiwum i już wiem, że w sumie mam do wyboru tylko
laser lub prąd.

Czy któraś z Was likwidowała tą metodą pajączki? Ja mam trochę na lewym
udzie i prawej łydce ;))
Są ze mną już kilka lat, nowe przybywają - ale bardzo powoli. Biorę Diane
35.

Już długo nosiłam się z zamiarem ich likwidacji i chyba w końcu przyszła na
to pora. Mam następujące pytania:

1. Gdzie we Wrocławiu zrobią to dobrze?
2. Czy zabieg jest bolesny?
3. Czy to jest zabieg jednorazowy?
4. Laser czy prąd?
5. Jak wygląda skóra po zabiegu? Są jakieś ranki, itp? Można chodzić na
basen?

pozdrawiam
Asia

1. Data: 2004-03-25 13:19:20

Temat: Re: gdzie zlikwidować pajaczki na nogach - Wroclaw
Od: "Daria" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witaj!
nie moge tego osrodka polecic osobiscie, bo nie korzystalam, ale moje dwie
kolezanki maja zabiegi w ctl juz za soba. pierwsza sobie chwali, bo ladnie
sie jej wszystko zagoilo po zabiegu. druga twierdzi, ze ja poparzaono
laserem. ani jedna ani druga nie mogly sie przez pol roku opalac. tyle wiem.
adres CTL:

Centrum Terapii Laserowej
Wrocław, ul. Jaracza 74
rejestracja: (071) 3303113, (0601) 555664

http://www.ctl.kn.pl/

1. Data: 2004-03-25 13:34:06

Od: "m00nia" <atr45@[usun]op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Centrum Terapii Laserowej
> Wrocław, ul. Jaracza 74
> rejestracja: (071) 3303113, (0601) 555664
>
> http://www.ctl.kn.pl/

Usuwalam tam naczynka na twarzy i jestem zadowolona.
Nie bylo zadnych powiklan. Moja kolezanka tez tam chodzi
i rowniez jest zadowolona, a ona ma do "zrobienia"
cala twarz (czerwone pajaki na policzkach i przebarwienia)
pozdrowienia

1. Data: 2004-03-25 21:02:17

Od: Aiszka <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 1. Gdzie we Wrocławiu zrobią to dobrze?

Też słyszałam wiele dobrego o ośrodku na Jaracza. Moja koleżanka jak jeszcze
byłyśmy na studiach usuwała tam kłopotliwe pieprzyki i bardzo była zadowolona.
Poza tym mieszkam prawie po sąsiedzku :)

A jesteś pewna, że potrzebny Ci zabieg?? Może Twoje naczynka jeszcze nie
popękały a jedynie stały się bardziej widoczne. Kilka wątków temu pisałam o
wspaniałym preparacie Venescin prod. przez Herbapol. Działa rewelacyjnie i jest
niedrogi.

1. Data: 2004-03-25 22:05:59

Od: "Joanna" <j...@P...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aiszka" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

> A jesteś pewna, że potrzebny Ci zabieg?? Może Twoje naczynka jeszcze nie
> popękały a jedynie stały się bardziej widoczne.

Nie no, popękały bez dwóch zdań.
Klasyczne pajączki i tyle.
A inna sprawa, że naczyńka i żyłki mam dosyć dobrze widoczne (tylko na
nogach). Na razie nie wygląda to jeszcze źle, ale w przyszłości moge mieć
problem, więc oprócz usunięcia pękniętych zacznę też profilaktykę.

> Kilka wątków temu pisałam o
> wspaniałym preparacie Venescin prod. przez Herbapol. Działa rewelacyjnie i
jest
> niedrogi.

Czytałam. Zanotowałam. Zakupię :)

pozdrawiam
Asia

Ps. Napiszcie proszę, czy zabieg bardzo boli, bo straszna panikara ze mnie.

1. Data: 2004-03-25 22:36:12

Od: "Kometa" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Daria wrote:
> Centrum Terapii Laserowej
> Wrocław, ul. Jaracza 74
> rejestracja: (071) 3303113, (0601) 555664
> http://www.ctl.kn.pl/

A mi moja kosmetyczka poleca Derma Puls na Piwnicznej czy cos takiego (o ile
nic nie przekrecilam). Czy kos moze cos powiedziec na temat w/w gabinetu? Ja
tez sie kwalifikuje do zabiegu :-( Lewa lydka i udo sa usiane brzydkimi
pajaczkami :-( Zreszta prawa strona troche tez. Biore Venescin i
Rutinoscorbin i na razie nie robia mi sie nowe, ale sklonnosc mam genetyczna
:-(
Saune i gorace kapiele sobie odpuscilam, mocne opalanie tez - jedynie kawy
nie potrafie przestac pic, a podobno szkodzi.

--
Kometa z pajaczkami :-(

1. Data: 2004-03-25 23:24:29

Od: "Joanna" <j...@P...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kometa" <k...@N...pl> napisał w wiadomości

> A mi moja kosmetyczka poleca Derma Puls na Piwnicznej czy cos takiego (o
ile
> nic nie przekrecilam).

na Piwnej 17 :))

Też jestem ciekawa opinii.

Jedna moja znajoma siedziała tam kiedyś w poczekalni i była zdegustowana
masowym spławianiem klientów przez telefon. Ale przyznała też, że był to
okres wielkiego boomu na depilację laserową, a akurat zaczynał się sezon,
więc telefony dosłownie wrzały i recepcjonistki nie dawały rady ogarnąć
całego zamieszania.

Ale ponoć na samej wizycie też została potraktowana troszkę przedmiotowo i
"taśmowo", być może z tych samych powodów (chociaż to marne
usprawiedliwienie).

Było to dosyć dawno, więc tym bardziej jestem ciekawa aktualnych opinii.

pozdrawiam
Asia

1. Data: 2004-03-26 07:54:58

Od: "m00nia" <atr45@[usun]op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Ale ponoć na samej wizycie też została potraktowana troszkę przedmiotowo i
> "taśmowo", być może z tych samych powodów (chociaż to marne

Nic sie nie zmienilo. Pacjentow przyjmuja tam z laski, a najbardziej
unieszczesliwine
przez tych natretow sa panienki z rejestracji. Panie lekarki tez podchodza z
do pacjentow lekcewazaco, w moim przypadku pani doktor spoznila sie pol
godziny na umowiona
wizyte i to byl ostatni raz kiedy tam czekalam. Chodze tam tylko wtedy,
kiedy nie mozna znalezc danego
zabiegu u konkurencji, dlatego jesli chodzi o laser i naczynka to lepiej
isc na Jaracza.
pozdrowienia

1. Data: 2004-03-26 18:21:19

Od: "Joanna" <j...@P...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "m00nia" <atr45@[usun]op.pl> napisał w wiadomości

> Nic sie nie zmienilo. Pacjentow przyjmuja tam z laski, a najbardziej
> unieszczesliwine przez tych natretow sa panienki z rejestracji.

> dlatego jesli chodzi o laser i naczynka to lepiej isc na Jaracza.

I wszystko jasne. Dziękuję.

Kobitki napiszcie jeszcze czy to boli. No bardzo proszę....

pozdrawiam
Asia

1. Data: 2004-03-27 08:55:56

Od: "m00nia" <atr45@[usun]op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kobitki napiszcie jeszcze czy to boli. No bardzo proszę....

Usuwalam naczynka na twarzy i nie bolalo, ale nie bylo tez przyjemne,
takie jakby wyladowanie elektryczne i uklucie.
pozdrowienia

Zmarszczki pod oczami!!!
Wasza opinia o kosmetykach Ziaja
[Kraków] Petrole