gdzie znajde?

1. Data: 2003-06-19 17:30:15

Temat: gdzie znajde?
Od: "LS" <l...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Przede wszystkim uklony dla grupowiczek. Jako facet trafilem tu nieco
przypadkowo, ale... moze pomozecie :). Szukam sprawdzonych adresow
perfumerii internetowych (albo i nie internetowych, ale krakowskich).
Do tej pory korzystalem raczej z dobrodziejstw bezclowek. Teraz zapasy sie
juz wyczerpuja, sezon prezentowy blisko a zaden wyjazd sie nie szykuje...
Mam nadzieje, ze macie jakies sprawdzone miejsca - co by drogo nie bylo a
wybor spory.
Przy okazji przedstawiam sie na grupie. W kwestii urody zbyt wiele do
powiedzenia nie mam, ale sluze radami np. w zakresie treningow. Z
pozdrowieniami
L.

1. Data: 2003-06-19 17:47:06

Temat: Re: gdzie znajde?
Od: anek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

LS wrote:

> [...]
> Mam nadzieje, ze macie jakies sprawdzone miejsca - co by drogo nie bylo a

jedyne, moim zdaniem, sensowne miejsce, to pedet.pl - maja duzy wybor i
relatywnie niskie ceny. niestety, nie prowadza kosmetykow kolorowych ani
pielegnacyjnych (mowie o wysokiej polce, srednia maja w ofercie), ale to
nie jest az taki problem.

xx.

1. Data: 2003-06-21 12:29:58

Od: "asia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"anek" <a...@g...pl> wrote in message
> LS wrote:
> Szukam sprawdzonych adresow
>

> jedyne, moim zdaniem, sensowne miejsce, to pedet.pl - maja duzy wybor i
> relatywnie niskie ceny.

mozna tez poszukac na allegro, ale należy uważac żeby nie dać się skusić
"super promocjami" i nie nabyc podróbki. Najlepiej kupować u sprawdzonych
sprzedawców, z dużą ilościa pozytywnych opinii i nie wierzyć w to że można
kupić oryginał za 1/3 ceny

Asia

jak się nie opalić?
krem do depilacji