gdzie znajde takie buty?...

1. Data: 2005-10-23 16:43:58

Temat: gdzie znajde takie buty?...
Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

obeszlam juz chyba cala wwe, przejrzalam cale allegro i chyba juz tylko
nadzieja w was, ze macie jakies inne upatrzone adresy... szukam czarnych
sportowych butow, ale bez piety. rozmiar 41. takich na weekend do dzisnow
czy sztruksow. naprawde nigdzie takich nie ma, a mi w zakrytych calkowicie
jest za goraco. mam juz takie czerwone, niebieskie i brazowe, ale
czarne-najbardziej uniwersalne- sa dla mnie nieosiagalne. mam tez takie
modele eleganckie, do pracy (przy dlugich spodniach nie widac, ze sa bez
piety:)

bez piety, czyli np. takie (choc akurat te mi sie nie podobaja)

1. Data: 2005-10-23 19:30:05

Temat: Re: gdzie znajde takie buty?...
Od: "magia" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siliana" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> sportowych butow, ale bez piety. rozmiar 41. takich na weekend do dzisnow

Hmm, a do deichmanna zaszlas?
Tam jak pamietam, mnostwo tego typu butow, choc raczej w poprzednim sezonie
widzialam.

m.

styl moda męska
Ratunku! Farba mi złazi!