gdziescie sie podzialy dziewczyny ?!

1. Data: 2003-04-26 12:04:50

Temat: gdziescie sie podzialy dziewczyny ?!
Od: "pudelewicz" <p...@w...dialog.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sluchajcie Dziewczyny!
Taki sie odzywa we mnie instynkt stadny i gdy stwierdzam, ze ktorejs
brakuje w grupie - martwie sie.
Ostatnio zauwazylam, ze uczynna i szybka w ripostach Bos - cos sie dlugo
nie odzywa. Nie zabrala glosu nawet wtedy, gdy byla mowa o PCStitchach,
a przywyklam, ze w tej sprawie bywa niezawodna.
No ale dzis sie odnalazla i kamien spadl mi z serca.
Teraz martwie sie o Pusie, a czasem Beate, czyli pozytywnie zakrecona
przedszkolanke. Bialostoczczanki ! Co z Pusia? Tez zawsze spieszyla z
odzewem dla wszystkich potrzebujacych. Co z mila Pusia?
Dawno tez nie odzywala sie sympatyczna i bezposrednia
Maciachowa.
Zniknela tez elegancka w moim wyobrazeniu i zajmujaca sie tylko kwiatami
Ada Waso....
No i gdzie Wy jestescie dziewczyny?!
Pozdrawiam wszystkie mile robotkowiczki, takze te, ktore zniknely z
horyzontu, ale, jak mam nadzieje - odnajda sie wkrotce.
Wa czyli Wanda P. (Wroclaw)

1. Data: 2003-04-26 13:59:40

Temat: Re: gdziescie sie podzialy dziewczyny ?!
Od: "Iwetka" <i...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No i gdzie Wy jestescie dziewczyny?!
> Pozdrawiam wszystkie mile robotkowiczki, takze te, ktore zniknely z
> horyzontu, ale, jak mam nadzieje - odnajda sie wkrotce.
> Wa czyli Wanda P. (Wroclaw)

Wando P. z Wrocławia,
my tu jesteśmy, może nie codziennie, ale bywamy i zaglądamy. Często w
pośpiechu sprawdzamy podane na grupie linki i nie zawsze starcza czasu na
przywitanie bądź podziękowanie. Równie często kontaktujemy się na priv oraz
przeczesujemy Internet w poszukiwaniu nowych adresów do wzorków ze
schematami dla wszystkich grupowiczek. Poza tym jest czas na gadanie, jest i
czas na robótki. Ten, kto znika czasowo z grupki, zapewne dzierga lub
wyszywa pracowicie, aby po powrocie z triumfem obwieścić powstanie
wiekopomnego dzieła ;)))
Pozdrawiam również z Wrocławia,
Iw.

1. Data: 2003-04-26 15:24:33

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Teraz martwie sie o Pusie, a czasem Beate, czyli pozytywnie zakrecona
przedszkolanke. Bialostoczczanki ! Co z Pusia? Tez zawsze spieszyla z
odzewem dla wszystkich potrzebujacych. Co z mila Pusia?

Jestem,zyje ......jeszcze.....

Raz słonce a raz burza w życiu a czasami tecza i łzy??Wlasnie teraz
mam taka mieszanke...musze przebywac teraz wiecej w swiecie realnym bo
wszystko sie poplatało oprocz niteczek...:)))
Powiem w skrocie jak rodzince-miałam wypadek i musze dojsc do siebie
ale z drugiej strony zakochałam sie...........a mniemam,ze wiele z Was
dobrze wie co oznacza ten stan i .....:))))))))))........:hmmm.... reszta
jest milczeniem :)))))))) Pozatym urzadziłam pokoik z moich marzen ale z
drugiej strony musze teraz splacac za to dlugi i ciagnac spory garb
dodatkowej pracki.I tak dalej i temu podobnie.......moja dusza jest rozdarta
ale na razie mulinki i wloczki poszły w kat włącznie z poruszaniem sie w
sieci-co zrobic taki czas.....
Tak wiec nie bedzie mnie w najblizszym czasie tak czesto jak
dotychczas ciałem ale moje mysli beda krażyc nad nasza robotkowa rodzinka
jak kolorowe motyle.....swoje zobowiazania robotkowe bede wypelniac w
porywach jednak uzależnienia robotkowo-grupowego najczesciej ciemna i
głeboka noca i jako te cmy złote kilkadziesiat zaleglych a może i przyszłych
maili ze schemacikami poleci w swiat......a moje zamglone oczy przynajmniej
raz na dwa dni beda sie radowac lektura Waszych postow:)))))

Pusia a czasami Beata(teraz bardzo mocno starajaca sie aby byc dalej
pozytywnie zakrecona nie tylko przedszkolanka ale i CZLOWIEKIEM)

1. Data: 2003-04-26 16:23:18

Od: "paulik" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

no niech mi ktos powie ze Pusia nie jest poetka... nigdy nie uwierze..
...trzy razy czytalam jej post :)))

pozdrawiam
Paula /Szczecin/

1. Data: 2003-04-26 16:53:51

Od: "Dorota" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ale z drugiej strony zakochałam sie...........a mniemam,ze wiele z Was
> dobrze wie co oznacza ten stan i .....:))))))))))........:hmmm.... reszta
> jest milczeniem :))))))))

Pusiu gratulacje...bądź zakochana i kochana, miłość potrafi przenieść. góry.
Życzę Ci szczęścia
Dorota

1. Data: 2003-04-26 17:17:50

Od: "Elżbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pusia" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Powiem w skrocie jak rodzince-miałam wypadek i musze dojsc do
siebie

Trzymaj sie i szybko "podokrecaj"

Elzbieta

1. Data: 2003-04-26 19:53:18

Od: "Elżbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pudelewicz" <p...@w...dialog.net.pl> napisał w
wiadomości news:b8dsmr$1dn$1@absinth.dialog.net.pl...

> Taki sie odzywa we mnie instynkt stadny i gdy stwierdzam, ze ktorejs
> brakuje w grupie - martwie sie.

Mnie niepokoi dluga nieobecnosc Irenki (Irene), nie wiecie co sie z nia
dzieje?

Elzbieta

1. Data: 2003-04-26 20:57:35

Od: "pudelewicz" <p...@w...dialog.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

pudelewicz wrote:
> Sluchajcie Dziewczyny!
> Taki sie odzywa we mnie instynkt stadny

Ciesze sie Pusiu, ze nie tylko jestes, ale na dodatek jestes zakochana.
Samego miodku Ci zycze. A klopoty, niestety lubia ludzi. O szkoda... A
moze dobrze? Bo wtedy miodek jest jeszcze slodszy.
A co z Maciachowa i z Ada W.?
Pozdrowionka. Wanda P. (Wroclaw)

1. Data: 2003-04-26 21:46:22

Od: "ela0626" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

przynajmniej
> raz na dwa dni beda sie radowac lektura Waszych postow:)))))

Pusieńko kochana, bedziemy czekać na "cmy złote" od Ciebie. I nasze myśli
też będą krążyć jak motyle wokół Twoje osoby.
Tutaj faktycznie jest jak w rodzinie. Czasem tylko zagubi się jakaś owieczka
albo nadmiar obowiazków oderwie ją od stadka.
Tyle na Ciebie spadło złego i dobrego że musisz ochłonąć. To co złe minie,
dobre będzie jeszcze jeszcze lepsze aż wreszcie przyjdzie spokój.
Życzę pogody ducha, wybrnięcia z kłopotów i szybkiego powrotu na łono
rodziny.

Pozdrawiam
Ela

1. Data: 2003-04-26 22:15:53

Od: "ela0626" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mnie niepokoi dluga nieobecnosc Irenki (Irene), nie wiecie co sie z nia
> dzieje?

A mnie jeszcze brak wiadomości od Małgosi z Radomia.

Pozdrawiam
Ela

Prosba o wzory
[patchwork] Noz i mata - cd