gender srender

121. Data: 2014-12-19 19:06:33

Temat: Re: gender srender
Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak wrote:

> Dnia 2014-12-18 22:00, obywatel Fragi uprzejmie donosi:

> Ale tylko biała.

Rasistka!

122. Data: 2014-12-19 19:34:20

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 19 Dec 2014 16:56:22 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2014-12-18 21:47, obywatel Fragi uprzejmie donosi:

-za-gender/fj0be

> 100/100

Ale szastamy tymi setkami! Niczym króle bezkredytowe ;)

M.

123. Data: 2014-12-19 19:58:56

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> O, następny!

O- spójrz, jakie wspaniałe matki- te lesbijki. I to bez pomocy szklanej kuli
wiedziałem:

http://www.pch24.pl/Mobile/Informacje/informacja/id/
32843

--

Chiron

124. Data: 2014-12-19 20:09:14

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-12-19 19:06, obywatel krys uprzejmie donosi:

Przeprószam.

125. Data: 2014-12-19 20:11:31

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-12-19 19:58, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

> O- spójrz, jakie wspaniałe matki- te lesbijki. I to bez pomocy szklanej
> kuli wiedziałem:
>
> http://www.pch24.pl/Mobile/Informacje/informacja/id/
32843

OK.
Wiesz może Chironie, czy były prowadzone jakieś badania co do natężenia
głupoty w różnych grupach ludzkich? Znasz może wyniki?

126. Data: 2014-12-19 20:12:31

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-12-19 19:34, obywatel Fragi uprzejmie donosi:

Bez kozery powiem pińcet.

Q bez debetu

127. Data: 2014-12-19 20:14:47

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 19 Dec 2014 19:34:20 +0100, Fragi napisał(a):

-za-gender/fj0be

> Ale szastamy tymi setkami! Niczym króle

... a nawet królowie ;)

> bezkredytowe ;)

Pozdrawiam,
M.

128. Data: 2014-12-19 20:45:09

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Wiesz może Chironie, czy były prowadzone jakieś badania co do natężenia
> głupoty w różnych grupach ludzkich? Znasz może wyniki?

To IMO efekt wiary we własną propagandę.

--

Chiron

129. Data: 2014-12-19 20:47:17

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Bez kozery powiem pińcet.
>
> Q bez debetu

Ale masz pamięć. Kozera już 4 lata w grobie.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Andrzej_Kozera
--

Chiron

130. Data: 2014-12-19 21:04:39

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-12-19 20:45, obywatel Chiron uprzejmie donosi:
> Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości

32843

> To IMO efekt wiary we własną propagandę.

Propagandę czyją? Czarnych? Żydów? Kucharek? Kurdupli?

120 litrów krwi JP2
Kevin Dutton: "Mądrość psychopatów"
A swojemu zmarłemu bratu
Polska Islamska