gender srender

131. Data: 2014-12-19 21:06:19

Temat: Re: gender srender
Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-12-19 20:47, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

Idź dziad(k)u, w karcioszki nie grasz.

132. Data: 2014-12-19 21:06:26

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2014-12-19 20:45, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

32843

> Propagandę czyją? Czarnych? Żydów? Kucharek? Kurdupli?

Homopropagandę i gender. No cóż- płeć to przecież efekt kultury, prawda? No
to wychowywali dziecko w innej kulturze- żeby było dziewczynką. Co za
problem? O co tyle krzyku?

--

Chiron

133. Data: 2014-12-19 21:17:06

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2014-12-19 20:47, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

> Idź dziad(k)u, w karcioszki nie grasz.

https://www.youtube.com/watch?v=ViGCnJ7Li7g

zobacz cały- albo od 4:55

--

Chiron

134. Data: 2014-12-19 21:19:04

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-12-19 21:06, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

Taka jedna Łódź, a tyle dzielnic...

135. Data: 2014-12-19 21:23:50

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-12-19 21:17, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

Zaskakujesz mnie.
Nie wie dzia łam.

120 litrów krwi JP2
Kevin Dutton: "Mądrość psychopatów"