geny, geny, geny

1. Data: 2000-10-05 23:48:23

Temat: geny, geny, geny
Od: "sssboa" <s...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć
Ponieważ poglądy dotyczące psychoterapii z jakimi stykam się częto na tej GD
są bardzo naiwne i archaiczne, proponuję przeczytanie ciekawego artykułu pt.
"Prawdziwa twarz Kopciuszka" (Polityka, 7 października 2000, str. 28-31).
...A i oczka od komplampy troche odpoczną.
To tyle. A teraz oczekuję na konstruktywny komentarz, w stylu: "spierdalaj z
tą komerchą", "nie ta grupa baranie" i inne.
Pozdrawiam
boasss
p.s "Recepta na dobre życie" można sobie darować - beznadzieja.

1. Data: 2000-10-06 05:22:02

Temat: Re: geny, geny, geny
Od: "Diana" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik sssboa <s...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8rj3gc$sbg$...@n...tpi.pl...

> "Prawdziwa twarz Kopciuszka" (Polityka, 7 października 2000, str. 28-31).

> To tyle. A teraz oczekuję na konstruktywny komentarz, w stylu: "spierdalaj
> tą komerchą", "nie ta grupa baranie" i inne.

Aż tak niska samoocena? ;)
BTW artykuł ciekawy i jak najbardziej związany z psychologią, więc naprawdę
nie wiem skąd Twoje obawy o "komerchę" i NTG.

> p.s "Recepta na dobre życie" można sobie darować - beznadzieja.

Dlaczego tak uważasz?

Pozdrawiam,
Diana

1. Data: 2000-10-06 05:37:09

Od: Dariusz Laskowski <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

sssboa wrote:

> proponuje przeczytanie ciekawego artykułu pt.
> "Prawdziwa twarz Kopciuszka" (Polityka, 7 października 2000, str.
> 28-31).

A nie ma tego gdzieś w sieci?

> ...A i oczka od komplampy troche odpoczną.

Wiem, wiem... :) ale może jednak jest jakiś link? ;-)
--
Dariusz Laskowski Tylko bez dogmatów religijnych poproszę.
mailto:d...@p...pl (c) Nina Liedtke

1. Data: 2000-10-06 09:02:01

Od: "spider" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A nie ma tego gdzieś w sieci?
A jak nie ma w sieci to moze ktos sie nudzil i przepisal ten artykul na
kompa? ;)
Jesli tak, to chetnie bym go przeczytal. Ostatnio mam niechec do gazet, bo
nie dosc, ze za to place to jeszcze w 90% nie ma w nich nic ciekawego.
pa
spider.

1. Data: 2000-10-06 13:55:15

Od: "Diana" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik spider <s...@c...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...vogel.pl...
> A jak nie ma w sieci to moze ktos sie nudzil i przepisal ten artykul na
> kompa? ;)

Jest w sieci: http://polityka.onet.pl/artykul.asp?DB=162&ITEM=1010
217&M=KR
Oczywiście nie ma w nim nic odkrywczego, ale może choć trochę da do myślenia
zagorzałym zwolennikom 100% wpływu środowiska (bary - przeczytasz? ;))

Pozdrówka,
Diana

1. Data: 2000-10-11 00:49:10

Od: Jaromirek Hej! <j...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zagorzałym zwolennikom 100% wpływu środowiska (bary - przeczytasz? ;))

Nooo!
Nareszcie z kimś mogę wymienić!
Wstrząsające dla zwolenników środowiska kształtującego?
niebezpieczny to wniosek z artykułu ( i baaardzo nie political correctness) ale...
Wychodzi na to, że chcący wyhodować (!) zdrowe społeczeństwo podpierając się wynikami

badań... Znaczy Hitler(naziści, bolszewicy itp) miał rację eliminując z życia i
blokując możliwości przenoszenia ( sterylizacja ) homoseksualistów, kryminalnych,
psychicznych (m.in. wymordowywał pacjentów szpitali psychiatrycznych!!!) itp??????
Qrde! Co Wy na to?
A teraz korekty w genotypie???

1. Data: 2000-10-12 12:25:22

Od: "art" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
kryminalnych,
> psychicznych (m.in. wymordowywał pacjentów szpitali psychiatrycznych!!!)

1) Geny to nie wszystko, ja mam naturę narkomana, uzależniłem
się nawet od jedzenia hotdogów. I co z tego, nigdy papierosom,
alkocholowi nie dałem szans, właśnie dlatego, że wiem, że nie potrafiłbym
w bezpieczny sposób.
2) Jeśli ktoś podejmuje jakąś decyzję moralną, np: zabić, zgwałcić, to
należy zamknąć
na 20 lat, kobiet nie dopuszczać, sam jest sobie winien.
3)Ta sama odziedziczona cecha raz jest wadą, raz przystosowaniem, anemia
sierpowata
chroni w Afryce przed malarią, (inny kształt ciałek krwi).
4) W dalszej perspektywie należało by pomyśleć nad świadomym, genetycznym
poprawieniem
gatunku. Też nie political correctness, ale przetaczanie krwi,
transplantacje, sekcja zwłok
też nie były kiedyś political correctness.

Regards
arti

1. Data: 2000-10-12 16:29:32

Od: "Diana" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jaromirek Hej! <j...@p...wp.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8s0de6$7lq$...@i...cnt.pl...

> [...]

> Wstrząsające dla zwolenników środowiska kształtującego?
> niebezpieczny to wniosek z artykułu ( i baaardzo nie political

Dlaczego uważasz, że nie jest to poprawne politycznie? Ten wniosek to
naprawdę nie nowość.

> [...]
kryminalnych,
> psychicznych (m.in. wymordowywał pacjentów szpitali psychiatrycznych!!!)

Myślę, że natura potrafi poradzić sobie sama. :) No wiesz, dobór naturalny!
:) Poza tym tak naprawdę to nie TYLKO geny. Środowisko też ma niebagatelny
wpływ.

Pozdrawiam,
Diana

Psychotronika