pigułka gwałtu

1. Data: 2007-09-08 13:17:21

Temat: pigułka gwałtu
Od: "Tapta" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !!!

Chciałam zapytać, czy pigułka gwałtu działa również na mężczyzn i czy może być
wykorzystana przez jakąś przedsiębiorczą kobietę w celu np. wrobienia faceta w
dziecko ? Czy w ogóle po takiej pigułce facet jest zdolny do współżycia, czy
jedynie można mu wtedy co najwyżej nerkę wyciąć ?

Pytam OCZYWIŚCIE czysto teoretycznie. Chociaż, kto wie ???

Tapta

2. Data: 2007-09-09 12:27:14

Temat: Re: pigułka gwałtu
Od: " " <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Droga Tapta,
Po podaniu pigułki facet zaśnie ci na minimum kilkanaście minut snem
kamiennym i jego członek raczej nie udałoby ci się wzwieść (?) Musiałabyś
zaplikować zastrzyk do prącia (Alprostadil lub Caverject) - doszłoby do
wzwodu - ale czy udałoby się osiągnąć rezultat ostateczny to nie wiem:)

3. Data: 2007-09-09 14:19:40

Temat: Re: ghb
Od: "Anxiety" <anxiety@(antispam)onet.eu> szukaj wiadomości tego autora

"Tapta" <t...@i...pl> wrote in message
> Witam !!!
> (...)
> Pytam OCZYWIŚCIE czysto teoretycznie. Chociaż, kto wie ???
>
> Tapta

Watpie, zeby ci sie to udalo, juz predzej "wydebisz" od niego nasienie przez
seks oralny ;P
Tak btw, jak facet nie bedzie chcial to i tak nie bedzie z toba, ani nie
zajmie sie tym dzieckiem, wiec po co te wszystkie kombinacje alpejskie na
sile?
Pogodz sie z tym i poszukaj sobie kogos, kto rzeczywiscie moze kiedys bedzie
chcial miec z toba cos wspolnego "na dluzej'...
sorry za maly OT
pozdrawiam

Anxiety

4. Data: 2007-09-09 14:34:09

Od: "Tapta" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Pogodz sie z tym i poszukaj sobie kogos, kto rzeczywiscie moze kiedys bedzie
> chcial miec z toba cos wspolnego "na dluzej'...

No przecież piszę, że TEORETYCZNIE pytam. Męża mam, dzieci też. Na razie dobrze
mi. Takie głupie myśli mi przyszły do głowy w noc bezsenną...
Tapta

5. Data: 2007-09-09 19:12:10

Od: "--==Trotyl==--" <w...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tapta" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

> No przecież piszę, że TEORETYCZNIE pytam. Męża mam, dzieci też. Na razie
> dobrze
> mi. Takie głupie myśli mi przyszły do głowy w noc bezsenną...
> Tapta

to ty za granica jestes? czy juz od sniadania zbierasz sie do wyslania
takiego postu?

6. Data: 2007-09-09 19:41:11

Od: "Cancer" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "--==Trotyl==--"

> to ty za granica jestes? czy juz od sniadania zbierasz sie do wyslania takiego
> postu?

No wpadła na pomyśl w bezsenna noc.
A napisała posta dnia następnego o 14:17 -)))
Przecież wcale nie musiała napisać od razu.
Taki jesteś dociekliwy, ze nooo -)))

Cancer
http://cerbermail.com/?eMJzIDy1yq

7. Data: 2007-09-10 07:11:14

Od: "Tapta" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zresztą nie będę się upierała przy kobiecie desperatce. Może być np. facet
homoseksualista, który nie może poderwać sobie chłopaka na imprezie i postanowi
zastosować środek wspomagający...

Zastanawia mnie dlaczego uważacie, że mężczyzna padnie po 15 min, skoro kobieta
jest ponoć zdolna do uprawiania seksu po uprzednim wyprowadzeniu z imprezy w
jakieś ustronne miejsce, co przecież chyba chwilę trwa. Czy to jakaś specyfika
facetów ?

Tapta

8. Data: 2007-09-10 07:35:07

Od: "bodeck" <o...@p...fm.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jest ponoć zdolna do uprawiania seksu po uprzednim wyprowadzeniu z imprezy
> jakieś ustronne miejsce, co przecież chyba chwilę trwa. Czy to jakaś

Wg mnie to kwestia masy ciała. Kobiety filigranowe, a statystyczny facet ma
ze 20 kg wiecej niz statystyczna kobieta.

9. Data: 2007-09-10 07:52:07

Od: "Tapta" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wg mnie to kwestia masy ciała. Kobiety filigranowe, a statystyczny facet ma
> ze 20 kg wiecej niz statystyczna kobieta.

A może ktoś to już sprawdził... w realu ?
Tapta

10. Data: 2007-09-10 13:06:36

Od: "bodeck" <o...@p...fm.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A może ktoś to już sprawdził... w realu ?
> Tapta

kup i wyprobuj na mezu :P (zart)

jakie formy seksu dozwolone przy chlamydia trachomatis?
Niska ciepłota ciala
Morsowanie a reumatyzm
kolano
Cena implantu przy mielopatii odcinka szyjnego