ginekolog w Wawie

1. Data: 2004-10-02 06:11:05

Temat: ginekolog w Wawie
Od: "gburek" <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc
prosze o pomoc :)
poszukuje normalnego ginekologa w Wawie
lekarza ktory bylby mily, rozsadny, mial duza wiedze i nie byl chciwy
(wiem - duze wymagania)
takiego ktory swe pacjentki traktuje jak ludzi a nie chodzace banknoty
do tej pory zona korzystala z uslug poleconego nam przez znajomych
ginekologa ale szybko okazalo sie ze poza kasa (cena wizyty w granicach 300
zlotych!) i ciazami niewiele go interesowalo
Jesli nie jest sie w ciazy to dla niego sie nie istnieje i jest sie
wylacznie dostarczycielem kasy.

Szukam prawdziwego lekarza. Pomozcie.

--

Pozdrowienia,
Dominik Wojtanowski

2. Data: 2004-10-02 11:01:11

Temat: Re: ginekolog w Wawie
Od: "Mrówka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gburek" <d...@N...pl> napisał w wiadomości news:cjlgpr$kh3

> poszukuje normalnego ginekologa w Wawie
> lekarza ktory bylby mily, rozsadny, mial duza wiedze i nie byl chciwy
> (wiem - duze wymagania)
> takiego ktory swe pacjentki traktuje jak ludzi a nie chodzace banknoty

Polecam dr Czerkwinskiego z Medycyny Rodzinnej na Zwirki i Wigury.
Dieki niemu mam pierwsz raz w zyciu cytologie jedynke :-)

Magda

3. Data: 2004-10-02 13:53:04

Od: "gburek" <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Polecam dr Czerkwinskiego z Medycyny Rodzinnej na Zwirki i Wigury.
> Dieki niemu mam pierwsz raz w zyciu cytologie jedynke :-)

A czy mozesz mi na priv przeslac dokladniejszy adres ?
z gory dziekuje

4. Data: 2004-10-04 13:44:24

Od: Kinga 'Słowotok' Macyszyn <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam dra Przybysza z Centrum Medycznego Bemowo przy ul. Wrocławskiej.
Przyjmuje w poniedzialki, środy i soboty.

http://www.cm-bemowo.pl/przychodnie/mazowieckie/cmb/
start.asp.htm

--
KingAM

"things are not always as they seem to be"
* al pacino* recruit*

twardy guzek
psychiatria: "napięcie psychiczne"
badanie krwi - parametr a
Spóźnony okres po wizycie u ginekologa????
Szczepienie - reakcja na zastrzyk