[gdzie] dobry reumatolog w Trójmieście?

1. Data: 2004-10-02 08:00:36

Temat: [gdzie] dobry reumatolog w Trójmieście?
Od: "Jarek" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
czy możecie polecić jakiegoś dobrego reumatologa (może przyjmować prywatnie)
z Trójmiasta?
Spełniając tym samym prośbę ojca koleżanki z góry dziękuję za pomoc.

Pozdrawiam
Jarek

2. Data: 2004-10-02 08:58:27

Temat: Re: [gdzie] dobry reumatolog w Trójmieście?
Od: "agatka" <A...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

Jedna znajlepszych w 3-mieście - Dr. Pilarczyk. Pracowała w Szpitalu
Reumatologicznymi w Sopocie ale przeszła na emeryturę. Wiem że wciąż
przyjmuje prywatnie ale nie wiem czy bierze jeszcze nowych pacjentów.
Telefon do niej:
551-57-55 (przyjmuje w Sopocie na ul. Kasprowicza 9)
pozdr
gagatka
t003.jasien.net...

3. Data: 2004-10-02 13:10:17

Od: "Jarek" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agatka" <A...@i...com> napisał w wiadomości
> [...]
> Telefon do niej:
> 551-57-55 (przyjmuje w Sopocie na ul. Kasprowicza 9)

Bardzo Ci dziękuję za pomoc. Już przekazuję dalej.

Serdecznie pozdrawiam
Jarek

ginekolog w Wawie
twardy guzek
psychiatria: "napięcie psychiczne"
badanie krwi - parametr a
Spóźnony okres po wizycie u ginekologa????