gladka cera

1. Data: 2003-04-25 19:30:43

Temat: gladka cera
Od: "izusek" <I...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

dzis se tak kupilam 'Elle' i sie zachwycalam z godzine, jaka te panie na
zdjeciach maja piekna, gladka cere. Moze to zasluga jakis podkladow
wygladzajacych? Czy moze sa jakies kuracje, czbiegi tak wygladzajace skore?
Ja tez chce taka :P. Jak cos ktos wie, to milo bedzie jak powie ;)

pozdrawiam
Iza

1. Data: 2003-04-25 19:32:28

Temat: Re: gladka cera
Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" izusek " wrote:

> [...]
> wygladzajacych? Czy moze sa jakies kuracje, czbiegi tak wygladzajace
> skore? Ja tez chce taka :P. Jak cos ktos wie, to milo bedzie jak

pewnie Photo Shop :)

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

1. Data: 2003-04-25 19:56:59

Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "izusek" <I...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
skore?
> Ja tez chce taka :P. Jak cos ktos wie, to milo bedzie jak powie ;)

Przeważnie duża ilość mocno kryjącego podkładu, korektory we wszystkich
kolorach tęczy, puder, żele, oliwki, nabłyszczacze, rozświetlacze.
Odpowiednie oświetlenie, filtry fotograficzne.
Reszta to obróbka komputerowa. Duuuuża reszta:-)
Naprawdę tak chcesz?:-))))
DominikaNM

1. Data: 2003-04-25 19:58:31

Od: "Dominika" <n...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eva Sheers" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> http://uznam.net.pl/~ewunia/modelki.htm

Ostatnie zdjecie juz ponad moje sily...

Pozdrawiam,
Dominika

1. Data: 2003-04-25 19:59:08

Od: Eva Sheers <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 25 Apr 2003 21:30:43 +0200, izusek wrote:

> [...]
> wygladzajacych? Czy moze sa jakies kuracje, czbiegi tak wygladzajace skore?
> Ja tez chce taka :P. Jak cos ktos wie, to milo bedzie jak powie ;)

To może tak dla podniesienia samooceny :)
http://uznam.net.pl/~ewunia/modelki.htm
W necie widziałam tego mnóstwo, niestety nie pamiętam adresów.
Głowy do góry, jesteśmy piękne, a nawet piękniejsze o wiele od modelek i
gwiazd co niektórych :)

E.

1. Data: 2003-04-25 20:10:36

Od: "pamana" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
skore?
> Ja tez chce taka :P. Jak cos ktos wie, to milo bedzie jak powie ;)

poniewaz troche sie napatrzylam jak robi sie takie cery to powiem ci ze to
jest tona korektora,tona podkladu bardzo mocno kryjacego profesjonalnego
przeznaczonego tylko do profesjonalnych zdjec plus obróbka komputerowa.
naprawde modelki bez makijazu wygladaja tak jak kazda z nas.
pozdrawiam
paula

1. Data: 2003-04-25 20:12:20

Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dominika" <n...@n...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Ostatnie zdjecie juz ponad moje sily...

Koszmarne:-( I wcale nie śmieszne jakby to sugerowały emoticony pod nim....
DominikaNM

1. Data: 2003-04-25 20:21:25

Od: "Dominika" <n...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A swoją drogą, pomyślcie tylko, jak wielkie musiałoby być rozczarowanie
> mężczyzny, który poznaje taką babeczkę, śliczną, dopiętą kosmetycznie na
> ostatni guzik, kiedy wreszcie któregoś ranka, wieczoru, południa
> (kiedykolwiek) zobaczyłby ją "w rosole"...
> Nie wszystko złoto, co się świeci :)
> Nie każda piękna, która piękna jest _po_ zrobieniu makijażu :)

Hehe :))) Ta pierwsza i ostatnia (przed i po nie anorektyczki) to jeszcze
nie tak zle ale ta murzynka - toz sie przestraszyc mozna!!

Dominika

1. Data: 2003-04-25 20:23:02

Od: Eva Sheers <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 25 Apr 2003 21:58:31 +0200, Dominika wrote:

> Ostatnie zdjecie juz ponad moje sily...

Uhm, wierzę...

1. Data: 2003-04-25 21:33:39

Od: "izusek" <I...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> W necie widziałam tego mnóstwo, niestety nie pamiętam adresów.
> Głowy do góry, jesteśmy piękne, a nawet piękniejsze o wiele od modelek i

Zalamka normalnie te anorektyczki, ale te babki po makijazu to faktycznie
cuda mozna z dzialac. Z bestii piekna zrobic ;).

Iza

[OT] Czesc wszystkim
Prezent
Jaki cień do powiek?