gladka pupa

1. Data: 2003-10-21 13:25:20

Temat: gladka pupa
Od: "Ola" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

hej

czy uzywacie jakis kosmetykow, zeby skora na posladkach byla gladka?
mam z tym troche problemow, zdaza sie jakis tradzik nawet :(
na buzi nic, tylko wlasnie na pupie.

jak temu zaradzic?

pozdrawiam

Ola

1. Data: 2003-10-21 14:05:23

Temat: Re: gladka pupa
Od: "misiczka" <U...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ola" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> hej
>
> czy uzywacie jakis kosmetykow, zeby skora na posladkach byla gladka?
> mam z tym troche problemow, zdaza sie jakis tradzik nawet :(
> na buzi nic, tylko wlasnie na pupie.

Polecam kupić a aptece Alantan - zasypkę i po kąpieli, na noc sobie tym
posmarować pupę. U mnie to jedyna rzecz, która działa.

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
http://misiczka.com
http://indiansummer.blog.pl

1. Data: 2003-10-21 14:11:46

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ola napisał/a w news:bn3c3o$23ro$1@foka.aster.pl:

> czy uzywacie jakis kosmetykow, zeby skora na posladkach byla gladka?

Regularny piling i balsam nawilżający.

> mam z tym troche problemow, zdaza sie jakis tradzik nawet :(

To _raczej_ nie jest trądzik, tylko objaw infekcji wirusowej (nawet
przy lekkim przeziębieniu, przemarznięciu etc).

btw zdarza.

mips

--
KUBA, najnowszy troll pru => http://mojulubionytroll.w.interia.pl/

1. Data: 2003-10-24 14:58:03

Od: "Lady Huncwot" <l...@W...autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy uzywacie jakis kosmetykow, zeby skora na posladkach byla gladka?
> mam z tym troche problemow, zdaza sie jakis tradzik nawet :(
> na buzi nic, tylko wlasnie na pupie.

Olu,
Spróbuj np. żelu Ginkgo przeciwcellulitisowego - b. dobrze wygładza.
A tak przy okazji zrób badanie na poziom cukru we krwi - skłonność do
wyprysków i krostek na pośladkach i udach jest ponoć jednym z mniej
typowych, ale zdarzających się, objawów za wysokiego cukru!
Pzdr,
Lady Huncwot

1. Data: 2003-10-24 19:24:41

Od: "Joannka" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> czy uzywacie jakis kosmetykow, zeby skora na posladkach byla gladka?
> mam z tym troche problemow, zdaza sie jakis tradzik nawet :(

Droga Olu, rozwiązanie jest bardzo proste - najtańsza maść z VIT - A z
apteki i po kłopocie :)

pozdrufka

A.

1. Data: 2003-10-24 22:07:46

Od: "Margarett :))" <z...@g...WYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joannka <j...@p...onet.pl> napisał(a):

> Droga Olu, rozwiązanie jest bardzo proste - najtańsza maść z VIT - A z
> apteki i po kłopocie :)
>
> pozdrufka
>
> A.

optowalabym jednak za bardziej zlozonym rozwiazaniem. Masaze-np szorstka
rekawica z sizalu (ok 10zł) plus-balsam nawilzajacy (albo np na cellulit-
ziaja ma b.tani), i oliwka (nalepiej na noc porzadnie posmarowac pupę).
Stosuje to u siebie i nie mam problemow.

1. Data: 2003-10-24 22:08:27

Od: "Ola" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

poki co zaczelam od peelingu, jest troszke lepiej:)
poprobuje dalej!
a cukier mam wporzadku:)
dziekuje za pomoc;)

pzdr.