gliceryna na cholesterol

1. Data: 2012-11-05 19:17:43

Temat: gliceryna na cholesterol
Od: bartek <b...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
czy picie rano czystej gliceryny lyzeczka + pol szklanki wody skutecznie
obniza poziom cholesterolu ?
powiedzial mi tak zaprzyjazniony lekarz od medycyny niekonwencjonalnej
dodam ze mam 29 lat i cholesterol na poziomie 300 a dobry 48.... :(
prawdopodobnie od slodyczy ... moze braku ruchu nie mam pojecia :(

2. Data: 2012-11-07 20:20:35

Temat: Re: gliceryna na cholesterol
Od: "plumke.pl" <plumke(2+shift)plumke.pl> szukaj wiadomości tego autora

>powiedzial mi tak zaprzyjazniony lekarz od medycyny niekonwencjonalnej

nie ma takiego zawodu jak lekarz niekonwencjonalny....to IMHO jest
rownoznaczne z lekarzsamozwanczy

>dodam ze mam 29 lat i

....a pytasz jak 7mio latek

>prawdopodobnie od slodyczy ... moze braku ruchu nie mam pojecia :(

porzuc slodycze nabierzesz pewnosci...a pewnie i zdrowia

plumke

3. Data: 2012-12-08 21:30:11

Od: dziadek2 <d...@w...vectranet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-05 20:17, bartek pisze:
> witam
> czy picie rano czystej gliceryny lyzeczka + pol szklanki wody skutecznie
> obniza poziom cholesterolu ?

Przed około 20 laty miałem wyraźnie przekroczony cholesterol i z uwagi
że stan się utrzymywał od dłuższego czasu przepisano mi jakieś piguły.
Od kolegi z pracy dowiedziałem się że mogę uniknąć trucia się lekami
jeżeli będę dziennie konsumował pół szklanki otrąb owsianych.
I tak robię od 20 lat. Kupuję otręby owsiane w woreczkach półkilowych
bez żadnych dodatków. Codziennie zalewam wrzątkiem w szklance.
Przykrywam aby nie wystygło za szybko i po pół godzinie jem jako
pierwszy posiłek. Dodaję też otręby owsiane do zup, a zmielone do sosów
i ciast. Smażę je też na patelni jako placuszki zmieszane z jajkiem,
twarogiem i jogurtem.
Wyniki badań są dokładnie w połowie między wynikami granicznymi.
Kolega zaczerpnął ten pomysł z książki nt antycholesterolowej diety.
Mam jej kopię.
Są tam różne przepisy. Na przykład na babeczki z białka i otrąb owsianych.
Jak to cię interesuję to mogę ją odszukać i podać autora, tytuł, ISBN, ...
--
dziadek2

4. Data: 2012-12-09 18:43:04

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>... mogę uniknąć trucia się lekami jeżeli będę dziennie konsumował pół
>szklanki otrąb owsianych.
ZA DUŻO.

> [...]
>owsiane do zup, a zmielone do sosów i ciast. Smażę je też na patelni jako
>placuszki zmieszane z jajkiem, twarogiem i jogurtem.

Po takiej diecie nie jeden wyląduje w szpitalu,
a jak ktoś ma słabsze kiszki, to i w grobie.

--
Nie jestem medykiem. (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub
sz, -ii -> -i)

5. Data: 2012-12-10 19:40:40

Od: dziadek2 <d...@w...vectranet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-12-09 19:43, Stokrotka pisze:
> ZA DUŻO.

> Po takiej diecie nie jeden wyląduje w szpitalu,
> a jak ktoś ma słabsze kiszki, to i w grobie.
Przy połowie szklanki otrąb owsianych na dobę każdy wyjdzie na tym dobrze.
Dlaczego trollujesz? Tu i w innych wątkach.
--
dziadek2

6. Data: 2012-12-16 18:46:01

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dziadek2" <d...@w...vectranet.pl> napisał w wiadomości

> Przy połowie szklanki otrąb owsianych na dobę każdy wyjdzie na tym dobrze.
> Dlaczego trollujesz? Tu i w innych wątkach.

Nic nie troluję. Otręby owsiane to nie płatki owsiane.
Mogą doprowadzić do ostrego nieżytu kiszek, a nawet niedrożności.

7. Data: 2012-12-16 21:09:38

Od: dziadek2 <d...@w...vectranet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-12-16 19:46, Stokrotka pisze:

> Użytkownik "dziadek2" <d...@w...vectranet.pl> napisał w wiadomości

> Nic nie troluję. Otręby owsiane to nie płatki owsiane.
> Mogą doprowadzić do ostrego nieżytu kiszek, a nawet niedrożności.
Jesteś TROLLEM. Wprowadzanie ludzi w błąd w kwestiach zdrowia jest karalne.
Do zainteresowanych:
Na stronie:
http://uzdrawianie.webs.com/diety.htm
"Przedstawiony poniżej spis produktów żywnościowych pomocnych w
różnorodnych, a najczęściej spotykanych schorzeniach opracowany został
na podstawie tłumaczenia z j. angielskiego serii artykułów, które
ukazały się w Journal of the American Medicial Association ..."
Jest akapit o cholesterolu:
CHOLESTEROL

* pokarmy, które mogą obniżyć poziom cholesterolu

- otręby owsiane, fasola, grapefruit, pomarańcza, jabłka, jogurt,
marchew, czosnek, jęczmień, imbir, truskawki, banany, porzeczki, sałata,
oliwa, surowa cebula, migdały, awokado, słodka papryka, brokuły,
szpinak, orzechy włoskie, soja, pomidory, sałata, natka pietruszki,
zielona fasolka, brukselka, kalafiory, winogrona, rzeżucha

- pokarmy bogate w witaminę C i beta-karoten

* pokarmy, które podnoszą poziom cholesterolu

"nasycony" tłuszcz zwierzęcy, masło, pełne mleko, ser, tłusta
wieprzowina i wołowina, skóra drobiu, jaja, majonez

--
dziadek2

Rosnace cisnienie wieczorem i w nocy
Wszystko o in-vitro