glodowka w mlodym wieku?

11. Data: 2004-07-10 17:32:09

Temat: Re: glodowka w mlodym wieku?
Od: "Hafsa" <a...@n...www> szukaj wiadomości tego autora

Hafsa wrote:
> Ja sie ucze. Jestem poczatkujaca joginka :-)))

I jeszcze zobacz na mojego nauczyciela
http://www.centrumjogi.pl/asany_01.htm

poczytaj podpisy.... tak dokladnie uczy instruktor. Na dodatek pomaga
przyjac prawidlowe pozycje, koryguje bledy. Hafsa co potrafi juz zrobic
pozycje proszacego psa. A przy okazji swietnie sie czuje fizycznie.
--
moj adres:hafsa[małpka]poczta.onet.pl
strona domowa: www.hafsa.republika.pl

12. Data: 2004-07-10 21:55:25

Od: "s(00)mal" <s...@o...xxx> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 9 Jul 2004 09:57:34 +0200, Hafsa <a...@n...www> napisał:

> Ale nie na wlasnej skorze.

Cos chyba chrzanisz (bez obrazy)

> Niestety nie, skoro nie wykonales asany poprawnie :-(((

Kilka razy wczesniej mi sie udalo

> Wiec sie zapisz na zajecia z jogi. I chodz regularnie.

Nie ma jogi na wsiach.

--
"Gilette, najlepsze dla mezczyzny [SML]
i nie tylko - poznaj sie z maszynka [x]

13. Data: 2004-07-11 09:32:10

Od: "Hafsa" <a...@n...www> szukaj wiadomości tego autora

s(00)mal wrote:

> Cos chyba chrzanisz (bez obrazy)

Wybacz skarbie, czy kazda trucizne wyprobujesz na sobie?

> Nie ma jogi na wsiach.

Sooomalku, ja tez na wsi mieszkam, pakuje swoje szanowne litery w bus jade
do wielkiego miasta, cwicze, pakuje 4 litery spowrotem w bus wracam na wies.
Wiec ty tym razem nie chrzan. Chciec to moc.
Hafsa- wojowniczka bez odpoczynku

--
moj adres:hafsa[małpka]poczta.onet.pl
strona domowa: www.hafsa.republika.pl

estrogen a wielkosc piersi?:>
Odchudzam się
Preparaty witaminowe, np. Zdrovit - pytanie o działanie.
Kamila Skolimowska na DO
Atkins zagraża ciąży...