Odchudzam się

1. Data: 2004-07-04 20:35:26

Temat: Odchudzam się
Od: "Ryszard" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!

Odchudzam się. 15 kilogramów w 2.5 miesiąca. Co Wy na to. Zacząłem gdzieś na początku

czerwca. Od około 90 kilo. Teraz mam 87. I muszę dobić do 75 kilogramów. Uda mi się.
Jak myślicie. Na śniadanko 4 kromeczki razowca z jakąś wędlinką i kilka owoców,
warzyw. A później już tylko owoce i warzywa. A w niedzielę drugie danie.

PS. To jest moja trzecie podejście. Myslę, że ostatnie.

Pozdrawiam Ryszard

2. Data: 2004-07-04 21:07:35

Temat: Re: Odchudzam si
Od: Evunia <h...@e...day.pl> szukaj wiadomości tego autora

4 Jul 2004 22:35:26 +0200, na pl.misc.dieta, Ryszard napisał(a):

> Odchudzam się. 15 kilogramów w 2.5 miesiąca. Co Wy na to. Zacząłem gdzieś na
początku
> czerwca. Od około 90 kilo. Teraz mam 87.

Jestem zmęczona, więc może dlatego nie rozumiem prostych rzeczy, ale...
90-87=3 no i od czerwca to miesiąc a nie dwa i pół. Coś przegapiłam ?

> I muszę dobić do 75 kilogramów. Uda mi się.
> Jak myślicie.

To zależy tylko od Ciebie, Twojej silnej woli i motywacji.
Jeśli chcesz baaaaardzo, to się uda :) Trzymam kciuki :)

> Na śniadanko 4 kromeczki razowca z jakąś wędlinką i kilka owoców,
> warzyw. A później już tylko owoce i warzywa. A w niedzielę drugie danie.

I nigdy nie robi Ci się słabo ?

--
Eva Sheers

3. Data: 2004-07-04 21:43:08

Od: Barbara Anna <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Evunia:

> Jestem zmęczona, więc może dlatego nie rozumiem prostych rzeczy, ale...
> 90-87=3 no i od czerwca to miesiąc a nie dwa i pół. Coś przegapiłam ?

Ja tez sie zastanawialam nad tym dluzsza chwile, ale potem doszlam, ze to
15 kg to jest _plan_.

Co do diety: IMO niemal murowany tryb glodowy i jojo. Sugerowalabym poczytac
o dietach niskoweglowodanowych, Atkinsie, Montignacu, DO, czy ostatnio lansowanej
South Beach.

Pozdrowienia :)

BA

4. Data: 2004-07-04 22:03:46

Temat: Re: Odchudzam się
Od: "Hoody" <hoodszy_usunto@usunto_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ryszard" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> warzyw. A później już tylko owoce i warzywa. A w niedzielę drugie danie.
> PS. To jest moja trzecie podejście. Myslę, że ostatnie.

Lepiej juz teraz pomysl co bedziesz robil gdy juz
osiagniesz te swoja wymarzona wage...
Co zrobisz by ja utrzymac???

pzdr
H.

5. Data: 2004-07-04 22:44:55

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ryszard" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

A później już tylko owoce i warzywa. A w niedzielę drugie danie.

> PS. To jest moja trzecie podejście. Myslę, że ostatnie.

Też tak myślę :(

Pozdrawiam
Leszek

6. Data: 2004-07-05 08:31:43

Od: Evunia <h...@e...day.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 04 Jul 2004 23:43:08 +0200, na pl.misc.dieta, Barbara Anna napisał(a):

> Ja tez sie zastanawialam nad tym dluzsza chwile, ale potem doszlam, ze to
> 15 kg to jest _plan_.

Wpadłam na to wreszcie też, ale już po wysłaniu posta ;)
Strasznie niejasno niektórzy potrafią pisać, a szkoda, bo czasami mogą z
tego wyjść całkiem poważne nieporozumienia.

Dzięki, Barbaro Anno :)

--
Eva Sheers

7. Data: 2004-07-05 09:16:46

Od: Marcin Wojtynski <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ryszard" <r...@o...pl> writes:

> [...]
początku
> czerwca. Od około 90 kilo. Teraz mam 87. I muszę dobić do 75 kilogramów. Uda mi

Może się nie udać...

>Na śniadanko 4 kromeczki razowca z jakąś wędlinką i kilka owoców,
> warzyw. A później już tylko owoce i warzywa. A w niedzielę drugie danie.

OK. Ale dodaj do tego normalny objad o 17-18 i 60min ruchu dziennie.
Jeśli jeszcze ciezko Ci uprawiac jakies bardziej wymagające sporty to zacznij od
godziny SZYBKIEGO(min 6km/h) marszu dziennie. Może być też rower ale musisz jechać
dosyć
szybko na niskim biegu, zeby się troche namachać :))

Ja w podobny sposób schudłem 20kg w ok 5-6 miesiecy, potem mocno się zaangażowałem w
bieganie
i czasem nawet musze uważać żeby nie ważyć za mało ( a zdarza mi się zjeść kilo
bananów
na raz albo czekoladę czy górę ciasta ;).

Pozdrawiam
Marcin

8. Data: 2004-07-05 15:24:40

Od: "Ryszard" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jestem zmęczona, więc może dlatego nie rozumiem prostych rzeczy, ale...
> 90-87=3 no i od czerwca to miesiąc a nie dwa i pół. Coś przegapiłam ?

To jest plan. Taka waga ma być 1 września.

> To zależy tylko od Ciebie, Twojej silnej woli i motywacji.
> Jeśli chcesz baaaaardzo, to się uda :) Trzymam kciuki :)

To jest trzecie podejscie. Jak to mówia do trzech razy sztuka.

> I nigdy nie robi Ci się słabo ?

Na szczęście nie. Może przy bardzo duzym wysiłku fizycznym. Ale na szczęście ten
wysiłek jest dosyć umiarkowany. Jak wstałbym szybko to może troszkę.

9. Data: 2004-07-05 15:35:30

Od: "Ryszard" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Evunia:

> Ja tez sie zastanawialam nad tym dluzsza chwile, ale potem doszlam, ze to
> 15 kg to jest _plan_.
>
> Co do diety: IMO niemal murowany tryb glodowy i jojo.

Może nie bedzie tak źle. Ale to jest 3 podejście. Myslę, że ostatnie. A poprzednio
rzeczywiście wracałem do wagi przed.

> Sugerowalabym poczytac
> o dietach niskoweglowodanowych, Atkinsie, Montignacu, DO, czy ostatnio lansowanej
> South Beach.

Niestety nie moge sobie pozwolić na inną dietę. Goni mnie czas.
A jeśli mam zjeść jak wróbelek to wolę nic nie jeść. Po co sobie smak robić.
Oczywiścię nie żrę ale w kazdym posiłku zostawało to coś czego później nie spaliłem.
tak rośnie waga każdego nadmiarowego.

Pozdrawiam

Ryszard

10. Data: 2004-07-05 15:48:11

Od: "Ryszard" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

> Lepiej juz teraz pomysl co bedziesz robil gdy juz
> osiagniesz te swoja wymarzona wage...
> Co zrobisz by ja utrzymac???

Ona nie jest taka wymarzona. Ona jest optymalna dla mojego wzrostu. I jest wynikiem
zakładu. Aby utrzymac wagę będę po prostu mniej jadł. Bo mitem jest pogląd, że
człowiek zdoła spalić to co zje. Poza nielicznymi wyjątkami dzisiejsza praca wymaga
mało energii. A kromka dziennie ponad daje kilka kilogramów rocznie. A jak jest to
kilka kromek to efekty widać niestety.

Pozdrawiam

Ryszard

Preparaty witaminowe, np. Zdrovit - pytanie o działanie.
Kamila Skolimowska na DO
Atkins zagraża ciąży...
dieta cambrigde
Spożywanie białka