Re: glu...

Data: 2006-11-14 21:25:23
Temat: Re: glu...
Od: tren R <t...@p...na.swiat>

eTaTa napisał(a):

> Sorry, chciałem rozwinąć, ale dla Ciebie napiszę po prostej.

cud sie stał pewnego razu...

> Jak zdołować taką rubież jak Wiślacy (Witkacy)?
> Ano, najpierw wyżerasz intelektualizm.

a że niby jaką łyżką?

> Całymi porcjami, zanim za nim zrozumie swą "miskę dziejową"
> Potem, a raczej w tym czasie dołujesz armie.
> Następnie, hydraulików via Paryżewo.
> Następnie zamieniasz armię, na najemników.
> Najemnikami sam rządzisz.

hie hie, same fajne story dajesz.
hydraulle z paryżewa wrócą i funty jeny szterlingi na złote pamieniaju.

> Po nitce do kłębka.
> A kłębisz. Bo tu naród niemiecki wypędzony,
> żydzi obrażalscy. Myślisz wielotorowo.
> Na imbecylów nikt głosować nie będzie.
> Abnegacja społeczna.

tegoż sensu, mimo że prosto waćpan piszesz, nie pojmuję do końca tak
jasno, jak waszmość pewnie w głowie swej to se wykoncypował.
albowiem wiele interpretacyj można tu przyłożyć a każda una pasowac
mniej czy wiecej byndzie.

> Toż ten naród nad sobą samym zapanować nie chce! :-)))

nie chce? nie umi, panie, gupki jeden z drugim!
same nie widzą co dobre, to sie na insze gupki oglondajom i glupczyzne
tylko bierą, częstokroć za dobre monete. bo i dobroduszne te gupki, prawda.

> F-16 z demobilu kupują, a o własnych nie dbają.
> Żyją na kredyt, za plastikowce.

macie tam panie cuś lepsiejszego w zanadrzu?

> Banał, prostota :-)))
> Ki diabeł w tym katolickim forum,
> łby formułuje?

samochciejstwo, sobiepaństwo i leberum vite, czy jako tam mu było.

> Nie zgadniesz. I to ich siła :-)))

a tu sie panie dziejeczku kochany, mospanku jeden umiłowany, zgodzę co
do joty joteczki.

> Ale rozbrajają nas, i to jest fakt.
> Śmieszne?

"Więc choć za ciosem pada cios
I wróg posiłki śle w konwojach
Nas przed upadkiem chroni wciąż
Zbroja"

> Chyba nie, bo efekt już znamy... badziewie i barany.

a nauka to w las idzie?
myśl naprzód sympatetyczny!

--
http://trener.blog.pl