golabki i prodiz

1. Data: 2002-04-18 15:38:52

Temat: golabki i prodiz
Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

oswiadczam, ze w prodizu da sie zrobic wysmienite golabki- sztuk 15.

Mechcia

1. Data: 2002-04-18 19:12:25

Temat: Re: golabki i prodiz
Od: "Ana" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> napisał w wiadomości
> oswiadczam, ze w prodizu da sie zrobic wysmienite golabki- sztuk 15.
>

> Mechcia

To stanowczo za malo !!!
AniaK

1. Data: 2002-04-18 19:49:43

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To stanowczo za malo !!!

Jak dla kogo?
--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Remember that ignorance is expensive. Own a good set of encyclopedia."
http://www.wiw.pl/biblioteka/encyklopedia/

1. Data: 2002-04-19 09:35:19

Od: "Ana" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy" <0...@m...pl> napisał w wiadomości

> Jak dla kogo?
> --
> Pozdr. Jerzy Nowak

No oczywiscie dla mnie ...
U nas cal rodzina golabkowa, a jest nasz 5 sztuk, wiec jak gotuje to dwa
gary, razem musi bys ze 30. A i tak schodza w dwa dni ...
AniaK

1. Data: 2002-04-19 13:55:27

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No oczywiscie dla mnie ...
> U nas cal rodzina golabkowa, a jest nasz 5 sztuk, wiec jak gotuje to dwa
> gary, razem musi bys ze 30. A i tak schodza w dwa dni ...

Czyli 15 na jeden dzień?
;-)))

1. Data: 2002-04-19 14:10:22

Od: "Ana" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czyli 15 na jeden dzień?
> ;-)))
> --
> Pozdr. Jerzy Nowak

Czy to naprawde tak duzo ?...........
;-)
AniaK

1. Data: 2002-04-19 18:49:34

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Początek:
> oswiadczam, ze w prodizu da sie zrobic wysmienite golabki- sztuk 15.
> Mechcia
To stanowczo za malo !!!
AniaK

Ciąg dalszy:
> Czy to naprawde tak duzo ?...........

Jak dla nas 4 osób to akurat na 2 dni.
Ale przeczytaj jeszcze raz od czego zaczęłaś.
Oprotestowałaś 15 a i tak tyle konsumujecie.
;-)

1. Data: 2002-04-19 19:03:42

Od: "Kaliope" <k...@p...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak dla nas 4 osób to akurat na 2 dni.
> Ale przeczytaj jeszcze raz od czego zaczęłaś.
> Oprotestowałaś 15 a i tak tyle konsumujecie.
> [...]

Hejeczka;-))))

Jerzy nie wiesz jak to z amatorami golabkow jest, 15 zjedza na obiad, a jest
jeszcze kolacja, sniadanie, a nawet podwieczorek;-))))

Pozdrawiam,

Kaliope (pochlaniacz golabkow, o ile zrobi je ktos inny;-))))))))))

1. Data: 2002-04-20 12:40:13

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaliope" <k...@p...krakow.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Pozdrawiam,
>
> Kaliope (pochlaniacz golabkow, o ile zrobi je ktos inny;-))))))))))

ja zrobilam tylko 15 poniewaz wiecej nie miesci sie do prodiza.

Mechcia

1. Data: 2002-04-20 20:14:38

Od: "Ana" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Pozdrawiam,
>
> Kaliope (pochlaniacz golabkow, o ile zrobi je ktos inny;-))))))))))

O to to, z ust mi to wyjelas. Podejrzewam ze Jerzy nie jest az takim
milosnikiem golabkow i dlatego tak go musze przekonywac, ze 15 TO ZA MALO !
AniaK

Re: Smakolyki kuchni greckiej
pochwala kuchni polskiej - zalewajka (P)
OT, tlumaczenia
pochwala kuchni polskiej - zalewajka (P)
Rosti - czyli placki ziemniaczane ze smardzami