golarka męska do damskich nóg :)

1. Data: 2006-10-03 18:42:23

Temat: golarka męska do damskich nóg :)
Od: borsuk <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Czy jeśli kupię golarkę męską, to czy kobieta będzie mogła z powodzeniem
używać jej do nóg? Czy może zostanie wciągnięta przez nią do środka? ;)
Macie może jakieś doświadczenia?

TIA

pzdr.
B.

2. Data: 2006-10-03 19:15:25

Temat: Re: golarka męska do damskich nóg :)
Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "borsuk" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Czy jeśli kupię golarkę męską, to czy kobieta będzie mogła z powodzeniem
> używać jej do nóg? Czy może zostanie wciągnięta przez nią do środka? ;)
> Macie może jakieś doświadczenia?

Golarke do nog??
To chyba niezbyt dobry pomysl, bo golarka takowa goli gorzej niz zwykla:/

--
pozdr,
ewka

3. Data: 2006-10-03 19:26:34

Od: borsuk <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ewka napisał(a):
> Użytkownik "borsuk" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> Golarke do nog??
> To chyba niezbyt dobry pomysl, bo golarka takowa goli gorzej niz zwykla:/

Pisząc "zwykła" masz na myśli damską?

4. Data: 2006-10-03 19:27:03

Od: "księżniczka Telimena" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Czy jeśli kupię golarkę męską, to czy kobieta będzie mogła z powodzeniem
> używać jej do nóg? Czy może zostanie wciągnięta przez nią do środka? ;)

tzn. golarka wciągnięta przez kobietę, czy kobieta przez golarkę? Bo jeśli
wersja pierwsza to raczej nie ta grupa.
Teli.

5. Data: 2006-10-04 04:49:49

Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pisząc "zwykła" masz na myśli damską?

Piszac zwykla mam na mysli taka "reczna" :)

--
pozdr,
ewka

6. Data: 2006-10-04 10:58:23

Od: "kasiaczek16" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Czy jeśli kupię golarkę męską, to czy kobieta będzie mogła z powodzeniem
> używać jej do nóg? Czy może zostanie wciągnięta przez nią do środka? ;)

witam serdecznie!! osobiscie wole damskie galarki do nóg,ale mam kolezanke
która uzywa golarki na spółke z chłopakiem i nie została wciągnieta:)ani nie
ucieło jej nog;))) prócz drobnych szram i zaciec nie ma zadnych przeciw
wskazan;)))
pozdrawiam serdecznie OGOLONA=))

7. Data: 2006-10-04 19:17:42

Od: "xxl" <x...@x...lp> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ewka" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "borsuk" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> Piszac zwykla mam na mysli taka "reczna" :)

eee jak najbardziej, niektore kobiety kupują męskie bo są podobno lepsze, ja
sobie kiedys przez pomyłke kupiłem damskie i zyje ;)

8. Data: 2006-10-04 21:22:33

Od: "Sklepowa" <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja nie mogę używać depilatora bo wrastają mi włoski.
Wosk też mi nie odpowiada bo nigdy nie udało mi się wywoskować nóg
dokładnie.
Pozostaje jeszcze kosmetyczka, ale ja wolę golić nogi w domu.
Ostatnio kupiłam w promocji piankę do golenia dla kobiet Satin Care i
golarki Gillette Blue II Excel.
Baaardzo fajny zestaw. Nogi są gładkie i bardzo dokłanie ogolone. Inne
golarki nie odpowiadały mi aż tak bardzo.
Ogólnie mam bardzo pozytywne doznania.

9. Data: 2006-10-05 05:16:56

Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "xxl" <x...@x...lp> napisał w wiadomości

> Użytkownik "ewka" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> eee jak najbardziej, niektore kobiety kupują męskie bo są podobno lepsze,
> ja sobie kiedys przez pomyłke kupiłem damskie i zyje ;)

Kolego jak nie rozumiesz o czym mowa to nie zabieraj glosu. Dla wyjasnienia
mowa o golarkach elektrycznych nie recznych.
A propos reczne damskie tylko kolorem sie roznia (gillete jakies tam ma inne
tylko, ale samo ostrze takie samo), a ja jak juz uzywam recznej golarki
zawsze kupuje meskie wilkinsona, bo mi najbardziej odpowiadaja.

Chyba nie pomyslales, ze ktos chce uzywac recznej golarki w dwie osoby? I do
tego zapytuje na grupie jak bedzie :P

--
pozdr,
ewka

10. Data: 2006-10-05 05:23:04

Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sklepowa" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
>A ja nie mogę używać depilatora bo wrastają mi włoski.

Ja tez tak kiedys mialam, dopoki nie odkrylam kremu mocznikowego. Po
depilacji trzeba nogi rano i wieczor nim smarowac i nie beda wrastac. Krem
mozna w aptece kupic za ok 12 zl, musi byc 5% badz 10% w zaleznosci od
potrzeb, do tego super nawilza. Nogi sa gladziuskie, nawilzone, a uzytkownik
zadowolony :)

--
pozdr,
ewka