gorączka

1. Data: 2009-04-08 05:41:11

Temat: gorączka
Od: "gosia" <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Witam od pięciu dni mam gorączke 39 stopni, w mojej przychodni powiedzieli
ze w tym tyg nie ma szans na wizyte, to gdzie w takim razie mam sie udać, na
początku wydawało mi sie ze przejdzie ze jakoś dam rade ale teraz widze ze
jest coraz gorzej, tabletki na gorączkędziałaja mx 2h i gorączka wraca a
nast mogę wzić dopiero po 8. Boje się, że żeby cokolwiek stwierdzić trzeba
będzie zrobić jakies badanie bo oprócz temeratury totalnie nic mi nei
doskwiera ani kataru, ani kaszlu zadnych rwących stawów czy kości. Czy ktoś
mi może podpowiedzieć gdzie iśc po pomoc, ewentualnie co to może byc

pozd
magi

2. Data: 2009-04-08 11:13:27

Temat: Re: gorączka
Od: "Krzysiek Z." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gosia" <m...@w...net> napisał w wiadomości
> [...]
> ktoś mi może podpowiedzieć gdzie iśc po pomoc, ewentualnie co to może byc

Moja żona jest w podobnej sytuacji, z tą różnicą że była w poniedziałek u
lekarza i dostała antybiotyk.
Specyfik chyba nie działa, bo gorączka została do dziś. Innych objawów, tak
jak u Ciebie - brak.
Dołączam się do pytania, ale znając życie, to pewnie jakiś zmutowany wirus
:), który ustąpi po kilku dniach.

Pozdrawiam
Krzysiek Z.

3. Data: 2009-04-08 14:12:19

Od: mt <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

gosia pisze:
> [...]
> doskwiera ani kataru, ani kaszlu zadnych rwących stawów czy kości. Czy ktoś
> mi może podpowiedzieć gdzie iśc po pomoc, ewentualnie co to może byc

Proponuje szpital, ja w srodku lata zalapalem zapalenie pluc .

4. Data: 2009-04-09 08:44:40

Od: "gargamel" <s...@d...eu> szukaj wiadomości tego autora

Órzytkownik "mt" napisał:

> Proponuje szpital, ja w srodku lata zalapalem zapalenie pluc .

trafna uwaga, mnie też to wygląda na zapalenie płuc,
a tak z ciekawosci, to jak w tym szpitalu ci te zapalenie wykryto i jak
leczono?

5. Data: 2009-04-09 15:09:42

Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ktoś mi może podpowiedzieć gdzie iśc po pomoc, ewentualnie co to może byc

Przychodzi mi na myśl mononukleoza...Zdrówka życzę.

6. Data: 2009-04-09 16:07:43

Od: kffiatek <k...@s...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2009-04-09 17:09, Aneta pisze:
> Użytkownik "gosia"<m...@w...net> napisał w wiadomości
>>

> Przychodzi mi na myśl mononukleoza...Zdrówka życzę.

No proszę... to powiedziałbym "dość ciekawe" skojarzenie... Możesz
przytoczyć swój algorytm diagnostyczny?

Natomiast mi przychodzą na myśl dwie inne rzeczy:
1. internistyczna izba przyjęć szpitala
2. przenieść się do innego lekarza rodzinnego

pozdrawima
--
kffiatek

7. Data: 2009-04-09 17:05:52

Od: mt <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

gargamel pisze:

> trafna uwaga, mnie też to wygląda na zapalenie płuc,
> a tak z ciekawosci, to jak w tym szpitalu ci te zapalenie wykryto i jak
> leczono?

Jak to jak normalnie, izba przyjec przeswietlenie i zastrzyki , do lozka
tydzien lezenia i wypis.

8. Data: 2009-04-09 19:45:57

Od: "gargamel" <s...@d...eu> szukaj wiadomości tego autora

Órzytkownik "mt" napisał:
> Jak to jak normalnie, izba przyjec przeswietlenie i zastrzyki , do lozka
> tydzien lezenia i wypis.

śmiem wątpić w diagnozę zapalenia płuc na podstawie prześwietlenia
(przynajmniej w początkowej fazie, kiedy to jeszcze płynów nie ma), no i
przyczyn zapalenia jest wiele, bakteryjne, wirusowe, grzybicze i pewnie
jakieś jeszcze, więc trzeba by jeszcze jakies badanie przesiewowe zeby to
rozwikłać, tak wiec i sposobów leczenia jest przynajmniej kilka

to co napisałeś to mi wygląda na normalne u nas pozorowane leczenie, więc
prawdopodobnie wyleczyłeś sie gorączką w łóżku i wygląda na to żeby gosia
lepiej udała sie do łóżka i się naturalnie gorączką wyleczyła i w zadnym
wypadku nie zbijała jej lekami:O)

sztuczny ząb
A oto Polska właśnie... ("praktyki" studentów pielęgniarstwa)
Barwienie V.Gieson?
Kiedy syropek nie pomaga... - ktos pomoze/podpowie?
ciśnieniomierz